Bæsjebleie...

Starlen

Elsker forumet
Lillebror har siden fødsel hatt normalt mellom nesten bæsj i hver bleie. Helt normal farge og konsistens. I går hadde han ingen bæsj og i dag har han vært skikkelig grinete. Skulle måle temperaturen og da kom det ut rikelig avføring som bare var klumpete og slimete. Fargen var normal. Noen som har opplevd lignende? Ikke tegn på noe sykdom heller.. :-/
 
Morsmelk? Har ikke opplevd d m mine to, kan jo ta en tlf t legevakten å høre? Janna hadde blod i avføring da hun var to uker, da ringte jeg og da ville de ha henne inn. ( mest fordi hun var så ny. En venninne sv meg m baby på 2,5 mnd hadde akkurat opplevd d samme, og hun fikk bare beskjed om å se an og ta kontakt m fastlege om d ble fler)
Skader jo ikke å ta en tlf, så blir du beroliget og:)
 
Ta en telefon til legevakten å hør om de har råd til deg. Eventuelt fastlegen? Verdt å sjekke opp i, spesielt om det kommer flere. For han har ikke tatt drikkevaksinen enda?

God bedring til lille! ❤️
 
Ta en telefon til legevakten å hør om de har råd til deg. Eventuelt fastlegen? Verdt å sjekke opp i, spesielt om det kommer flere. For han har ikke tatt drikkevaksinen enda?

God bedring til lille! ❤️
Har legetime tirsdag så tenkte å ta det opp da! Synd barnepoliklinikken ikke eksisterer lengre, mye bedre å ringe dem enn legevakten :p Så bi går vente til tirsdag med mindre han blir dårlig :)
Han skal ta rotavirus nr 2 neste uke :-/
 
Morsmelk? Har ikke opplevd d m mine to, kan jo ta en tlf t legevakten å høre? Janna hadde blod i avføring da hun var to uker, da ringte jeg og da ville de ha henne inn. ( mest fordi hun var så ny. En venninne sv meg m baby på 2,5 mnd hadde akkurat opplevd d samme, og hun fikk bare beskjed om å se an og ta kontakt m fastlege om d ble fler)
Skader jo ikke å ta en tlf, så blir du beroliget og:)

Ja morsmelk :) Storesøster hadde jo både blod, slim og klumper men det var jo allergi! Kan jo være noe jeg har spist så klart, bare synes det Var så merkelig :-/ Har time til legen tirsdag, så så lenge han ikke blir enda mer urolig så får vi avvente :)
 
Sophia hadde plutselig en hel dag uten bæsj. Hun bæsjer vanligvis kanskje 8 ganger for dagen. Sånn helt vanlig.. Lite og ofte, 1-2 større bæsjebleier for dagen. Så var hun tilbake i gammel vane igjen dagen etter.
 
Back
Topp