Bæsjebleie / konsistens

millemarie

Forelsket i forumet
Googlet og så at babyen skal ha fast avf, altså klump, fra 4-6 mnd alder fra de starter med fast føde.

Jenta mi er over 1 år og har aldri hatt fast, er kun løst. Alltid tenkt det er slik pga hun får mme på kveld + 1 x pr natt fortsatt. Men så slo det meg plutselig om hun reagerer på noe matvarer istedenfor.

Når fikk deres barn fast avf i bleie? :)

Googlet og så at babyen skal ha fast avf, altså klump, fra 4-6 mnd alder fra de starter med fast føde.

Jenta mi er over 1 år og har aldri hatt fast, er kun løst. Alltid tenkt det er slik pga hun får mme på kveld + 1 x pr natt fortsatt. Men så slo det meg plutselig om hun reagerer på noe matvarer istedenfor.

Fastere og fastere desto mer fast føde de spiser. Ved ett år så spiser de ganske mye vanlig mat så burde ha normal konsistens på bæsj. Altså sånn bæsj som vi har. Ikke hard, ikke flytende.
Min fikk vel vanlig bæsj rundt 7-8 mnd. Da spiste han såpass med vanlig mat at det gikk over fra mme bæsj til vanlig bæsj

her bæsjer eldste på 4 år i bleie, og d ser fortsatt ikke fast da! De gangene det er i potta er d en kabel :)

Back
Topp