Bæsje bleie dagelig?

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Før var det alltid masse bæsj i bleia når jeg skiftet. Men nå er det som regel bare tiss.
Er det normalt? :) hu er 4 uker til tirsdag.

Ja, det blir etter hvert like vanlig at de bæsjer flere ganger om dagen som hver 14.dag. Så lenge de får bare morsmelk. Gir du erstatning skal de vel bæsje daglig. De blir ikke forstoppet når de bare får morsmelk.

hu spiser masse når jeg ammer så godt å høre. men liksom ikke vært noe bæsj i to dager nå. så begynte å lure litt..

hu spiser masse når jeg ammer så godt å høre. men liksom ikke vært noe bæsj i to dager nå. så begynte å lure litt..
Jeg kjenner noen som hadde en baby som bæsjet hver 14.dag. For å si det sånn, de måtte stort sett være på badet en god stund den dagen alt kom. Får håpe din begynner å bæsje litt oftere enn det, men alt inntil to uker er altså helt normalt.

Her er det 7-8 om dagen og går gjerne med et par klesskift også, du er heldig :-D hehe

Klokken er snart 14 og vi har hatt tre bæsjbleier allerede :O
Her har jeg nettopp fått baby til å sove etter å ha skiftet nummer fire, og høres ut som hun jobber med nummer fem i skrivende stund.. :O sånn går nu dagan! :-D

Nå er vi på dag 4... Håper det kommer snart, og det kommer sikkert en svær ladning når det først kommer :o vet det er normalt med alt fra flere ganger daglig til hver 14 dag for mm babyer, men det gikk fra flere daglig til null på snart 4 dager. Liker ikke....

Back
Topp