Bæsje-baby

Sienna3

Gift med forumet
Har ei lita prinsesse som har bæsjebleie HVER gang vi skifter på henne [:)] Har lest at det er like vanlig som at de har skjelden avføring.. Jeg fullammer. Men ville bare høre med dere, hvordan står det til på den fronten? [:D] Mangt man er opptatt av hehe [:)] I tillegg så promper hun som en mann, så magen fungerer i alle fall [:-][:)]

Han lille min han bæsjer hver morgen han.... Å da kommer det myyye !! Promper og mye så luften kommer ut å det er jo bra [:D].

her har vi også bæsje bleier hver gang vi bytter. han her promper som sin far[:D]
så tidlig krøkes[:D]

Frøkena mi har en stor baisebleie hver dag. Men så propper hun så mye at det kommer en del avf da også. Så d blir en del skift iløpe av dagen og natten.

Fullammer jeg også.. og frøkna her kan virkelig bæsje[8D]
Hun har som regel 4-8 bæsjebleier i løpet av en dag!! Er det mye i hver bleie er det færre,men som regel har hun mange og lite i hver!

Skikkelig bæsjebaby her også! Går med en halv bleiepakke daglig....[&:] Vanskelig å unngå at hun blir sår synes jeg!

Ser hun er knappe 3 uker bare enda og lillejenta vår bæsjet flere ganger om dagen hun også enda da ja [:)] Men plutselig sier det bare stopp og de bæsjer mye sjeldnere. Her var hun vel litt over 3 uker da hun begynte å bæsje 3 hver dag ca. Samme var det med storebror! Så det blir nok plutselig færre bæsjebleier til dere også snart! [;)]

Her bæsjes det også HELE tiden!!![:D]
Hver eneste bleie! Ikke alltid like mye, men bæsj er det...[8D]
Fullammer jeg også...

HEhe..komisk..skulle sette meg ned og skrive ett innlegg om bæsje-baby når jeg så dette.

Mia bæsjer hele tiden..synes det er utrolig komisk!! Jeg bytter ørten bleier for dagen. Helt sprøtt egentlig. Hun bruker enda str 1 i bleier, og igår kjøpte jeg tre nye pakker.. (og de går sikkert med de også :))

Men...hun er ikke sår enda heldigvis.. bytter heller 4 flere bleier om dgen enn å måtte styre med sår stump om jeg får det til. Vi vasker med vann og mesoft kluter. Men når jeg har vasket ett par ladninger på krt tid bruker jeg olje på kluten. Og så har jeg smurt stumpen med Inotyol 4-5 ganger totalt når jeg synes hun ser bittelitt rød ut. Og det har faktisk tatt rødheten veldig fort!

Liker å bytte bleier jeg..synes det er en koselig stund.. :)

Min bæsjer ca 1 gang i uken ... [:)]

ORIGINAL: Stine_85

Fullammer jeg også.. og frøkna her kan virkelig bæsje[8D]
Hun har som regel 4-8 bæsjebleier i løpet av en dag!! Er det mye i hver bleie er det færre,men som regel har hun mange og lite i hver!

samme her[;)]

noen som har det!:) her bæsjes det liite om dagen. prøver å få hun til å bæsje, men virker som om hun har glemt åssen man gjør det:p

Bæsj i hver bleie her også! [:D]

Vi hadde også bæsj hver bleie, emn for ca to uker siden gikk hun brått over til ca annenhver dag, og da blir det veldig fulle bleier!![:D] Vet ikke hva som er best jeg...

HAr ikek har sår stump enda vi heller, jeg vasker bare med vann og klut også smører jeg på litt olje innimellom... Olje tipset fikk jeg av en barnepleier på sykehuset og det virker[:)]

Her bæsjes det også hver dag, gjerne flere ganger for dagen.. Ofte kommer det veldig mye også, så det renner ut av bleien. Høres en eksplosjon i bleien er det bare å skynde seg på badet for å skifte bleie, for her er det skikkelig rennende avføring..

ORIGINAL: RonjaR

Her bæsjes det også HELE tiden!!![:D]
Hver eneste bleie! Ikke alltid like mye, men bæsj er det...[8D]
Fullammer jeg også...

Her er det bæsj i hver eneste bleie[;)]

Fullammer jeg også.

masse bæsjing her også på gutten vår også. Av og til kommer det hver gang han får mat, men av og til hoper det seg opp litt og kommer ferre men "fullere" bleier. Men promper, det gjør han HELE tiden [:D]

han bæsjer annenhver dag, variere veldig på om det er mye eller lite av gangen. er det mye er det 1 gang den dagen, og er det lite gjerne flere ganger en dagen:)

Back
Topp