Bæsj..

jealie26

Gift med forumet
Hvis dere hører de bæsjer mens de sover, skifter dere med en gang, eller venter dere til de våkner?
De på sykehuset mente jeg ikke skulle vekke hun ved å skifte på hun, men jeg har ikke hjerte til å la hun ligge med bæsj i rompa å bli sår der jeg.....er det galt av meg, eller er det flere hønemødre her? [:)]

kommer ann på hvor mye hun bæsjer [8D] Hører jeg at det renner lenge, og bleien blir skikkelig tung, tar jeg å bytter. Men er det bare en liten fjert springer jeg ikke på stellebordet med henne.

Jeg venter til hun våkner... Men det spørs jo selvfølgelig hvor mye det er... og noen ganger høres det verre ut enn det er... [8D]

Tommy bæsjer kun hver 3 dag, og da alltid når han er våken så har heldigvis ikke det problemet [:D]

ORIGINAL: nina

Tommy bæsjer kun hver 3 dag, og da alltid når han er våken så har heldigvis ikke det problemet [:D]

Åh for en drøm!!!

Her er det i allefall 5 om dagen...

Nei jeg springer ikke opp for å skifte...

Har blitt til at jeg har skiftet uansett tid på døgnet, men på natta gjør jeg det med dempet lys og ingen prating..

Stort sett gjør jeg ikke det. Det høres ofte ut som om han bæsjer et helt lastebillass, men når jeg åpner bleien er det nesten ikke et lite bremsespor engang. Da har han kavet seg sånn opp i mellomtiden at det tar lenger tid å få han til å sove igjen... Venter stort sett til neste morgen[:)]

Nei, jeg tar ikke opp utenom når hun våkner for å skifte. Å hun har bæsja hver gang det er stell. Men den siste uken tror jeg jeg har skiftet på henne 3-4 ganger uten at hun hadde bæsja. Å det er første gangen jeg har skifta på henne uten at det var annet enn tiss[:D]
Å hun får nok skift, for hun får tørr bleie hvergang hun er våken. Bortsett fra på natta hvis hun ikke lukter bæsj[:)]

ORIGINAL: Trine82

nei når han sover skal han få sove. Bæsjen tar vi når han våkner

Signerer denne [;)]

Ofte så våkner hun etter hun har bæsjet, og er misfornøyd - og da hjelper det ofte å skifte til ny bleie [:D][;)]
ellers ser jeg hvor mye det er, og er det lite venter jeg til hun har våknet .. om natta skifter vi bleie inne på soverommet hvis nødvendig, så slipper vi alt lyset ..

På sykehuset fikk jeg det rådet at hvis jeg hører at Asbjørn bæsjer ,men han sover videre som ingenting så skal jeg skifte bæsje bleien når han våkner..
Men som regel våkner Asbjørn relativt raskt når han har bæsja da så han blir uansett ikke liggendes lenge med de bleiene[&:]

ORIGINAL: Trine82

nei når han sover skal han få sove. Bæsjen tar vi når han våkner

samme her

Back
Topp