Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leoh kan bæsje sikkert 5 ganger om dagen men småbæsjing da.. vært sånn siden han var nyfødt.. hehe..
Ellers er det veldig forskjellig fra unge til unge.. noen holder på som han, mens andre går det flere dager i mellom
Ja, ok...en del da Men da er det kun en liten klump vil jeg tro?
Her bruker det være hver dag, men nå har det visst sagt litt stopp Satser på det kommer i morgen,men så sant han ikke plages så får han heller holde det inne litt da
Samme herMinst en gang om dagen. Ofte oppe i tre.
Hehe ja, kommer ofte 3-4 bleier hvor det bare er litt..så pleier han å ha en større på kvelden men hvis han får den "skikkelige" om morgen, så bæsjer han ikke flere ganger
Ja du får gi han viskemos, pære eller drue! Så løsner det fort vil jeg tro
Ok
Hehe, ja Han får det fast altså, men må gjerne øke litt på
Har kommet 2 søte små bæsjer i dag
Weeehooo
Haha er rart hvor glad man blir for litt bæsj når man har barn
Her er det ekstremt mye for tiden, pga. tennene vil jeg tro.
Vanligvis har han bæsjebleie 1-2 ganger for dagen, men nå er det MINST 5. Og de er grisebleier stort sett alle sammen. En morgen var det helt opp til armhulen, hvordan det gikk seg til kan man jo lure på
Håper det løsner ordentlig for goingen din. Jeg håper det fastner litt her!
Oi, såpass:O Tannbæsj det da sikkert jaFår håpe den snart blir noe fastere da
Det løsnet rett før han sovnet
Kjempe mye! Jeg er rar,men jeg gråt av glede...haha...Så redd han skal ha vondt
Skjønner deg kjempegodt, jeg. Forstoppelse er ikke godt. Mini her slet veldig med det en periode, men alt stabiliserte seg da han gikk mer over til fast føde