Bæsj

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvor ofte bæsjer deres små egentlig?:)

Bør de bæsje hver dag?
Hvordan pleier konsistensen være?:p

Her har han ikke bæsjet på 2 dager nå, virker ikke plages noe spesielt. Presser gjerne noe mer bare. Håper det kommer i morgen:D
 
Leoh kan bæsje sikkert 5 ganger om dagen:eek: men småbæsjing da.. vært sånn siden han var nyfødt.. hehe..

Ellers er det veldig forskjellig fra unge til unge.. noen holder på som han, mens andre går det flere dager i mellom :)
 
Leoh kan bæsje sikkert 5 ganger om dagen:eek: men småbæsjing da.. vært sånn siden han var nyfødt.. hehe..

Ellers er det veldig forskjellig fra unge til unge.. noen holder på som han, mens andre går det flere dager i mellom :)

Ja, ok...en del da:p Men da er det kun en liten klump vil jeg tro?:p

Her bruker det være hver dag, men nå har det visst sagt litt stopp:p Satser på det kommer i morgen,men så sant han ikke plages så får han heller holde det inne litt da:p
 
Det er vel ulike faktorer som kan påvirke de søte små på lik linje med oss voksne.

Ikke alltid jeg har resultat på toalettet selv hver dag:p haha...

Jeg får kjøre på med enda mer sviskemos om det ikke løsner for han;)
 
Ja, ok...en del da:p Men da er det kun en liten klump vil jeg tro?:p

Her bruker det være hver dag, men nå har det visst sagt litt stopp:p Satser på det kommer i morgen,men så sant han ikke plages så får han heller holde det inne litt da:p

Hehe ja, kommer ofte 3-4 bleier hvor det bare er litt..så pleier han å ha en større på kvelden :) men hvis han får den "skikkelige" om morgen, så bæsjer han ikke flere ganger;)

Ja du får gi han viskemos, pære eller drue! Så løsner det fort vil jeg tro :)
 
Her varier det veldig men hørt at dette er normalt :)

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡
 
Hehe ja, kommer ofte 3-4 bleier hvor det bare er litt..så pleier han å ha en større på kvelden :) men hvis han får den "skikkelige" om morgen, så bæsjer han ikke flere ganger;)

Ja du får gi han viskemos, pære eller drue! Så løsner det fort vil jeg tro :)

Ok:)

Hehe, ja;) Han får det fast altså, men må gjerne øke litt på;)

Har kommet 2 søte små bæsjer i dag:p

Weeehooo:p
 
Ok:)

Hehe, ja;) Han får det fast altså, men må gjerne øke litt på;)

Har kommet 2 søte små bæsjer i dag:p

Weeehooo:p

Haha er rart hvor glad man blir for litt bæsj når man har barn :p
 
Her er det ekstremt mye for tiden, pga. tennene vil jeg tro.
Vanligvis har han bæsjebleie 1-2 ganger for dagen, men nå er det MINST 5. Og de er grisebleier stort sett alle sammen. En morgen var det helt opp til armhulen, hvordan det gikk seg til kan man jo lure på:eek:

Håper det løsner ordentlig for goingen din. Jeg håper det fastner litt her! :p
 
Her er det ekstremt mye for tiden, pga. tennene vil jeg tro.
Vanligvis har han bæsjebleie 1-2 ganger for dagen, men nå er det MINST 5. Og de er grisebleier stort sett alle sammen. En morgen var det helt opp til armhulen, hvordan det gikk seg til kan man jo lure på:eek:

Håper det løsner ordentlig for goingen din. Jeg håper det fastner litt her! :p

Oi, såpass:O Tannbæsj det da sikkert ja:pFår håpe den snart blir noe fastere da;)

Det løsnet rett før han sovnet:D:D:D
Kjempe mye! Jeg er rar,men jeg gråt av glede...haha...:pSå redd han skal ha vondt:)
 
Oi, såpass:O Tannbæsj det da sikkert ja:pFår håpe den snart blir noe fastere da;)

Det løsnet rett før han sovnet:D:D:D
Kjempe mye! Jeg er rar,men jeg gråt av glede...haha...:pSå redd han skal ha vondt:)

Skjønner deg kjempegodt, jeg. Forstoppelse er ikke godt. Mini her slet veldig med det en periode, men alt stabiliserte seg da han gikk mer over til fast føde :)
 
Skjønner deg kjempegodt, jeg. Forstoppelse er ikke godt. Mini her slet veldig med det en periode, men alt stabiliserte seg da han gikk mer over til fast føde :)

Hihi, flott. Man gråter og ler om hverandre av de søte små;) Kan føle seg tussete til tider;)
 
Back
Topp