Bæsj:)

Sadmira

Glad i forumet
Nå har junior begynt å fått mme regelmessig, dvs på dagtid og bæsjen er grønn, er det normalt? Den har liksom alltid vært gul og kornete.

her er det også ganske ofte grønnaktig bæsj !!

har ei venninne som nettopp begynte me mme også, han fikk også grønn bæsj :P

har egentlig ikke bekymra meg så mye over det, for d virker så vanlig.. ?

sååå *DYTT* :P

Ok. Takk takk[;)] Har ikke tenkt på det i det hele tatt i og med at han ikke skriker eller gir noe tegn på at han kan ha det vondt.

ORIGINAL: lykkelig..

grønn bæsj tyder på magevondt..

det har jeg også hørt.. men da må gutten min tåle mye magevondt altså.. for han er meget blid og fornøyd når han har fått sovet å spist.. og han han ooftee grønn bæsj.. hmm.. kanskje derfor han er urolig i søvne om dagen.. :/

ORIGINAL: krogenbaby

det har jeg også hørt.. men da må gutten min tåle mye magevondt altså.. for han er meget blid og fornøyd når han har fått sovet å spist.. og han han ooftee grønn bæsj.. hmm.. kanskje derfor han er urolig i søvne om dagen.. :/

Min virker ikke som om han har det vondt for han ler og leker seg på gulvet, sover godt og[:D]

tror det er vanlig . min hadde også grønn/svart bæsj. men nå er den anerledes egentli. både brun og sennep og div. hihi <3

ORIGINAL: Sadmira

ORIGINAL: krogenbaby

Min virker ikke som om han har det vondt for han ler og leker seg på gulvet, sover godt og[:D]

ja, d virker merkelig om d skulle være magevondt.. og han her bæsjer ofte om nattan/morran.. og han sover jo helt sinnsykt godt om natta så.. tror egentlig det bare er pga umodent tarm system!! :)

Altså ingen grunn til panikk[:D][:D] det bare er sånn[:)]

Jepp grønn til tider her også, og vi er kvitt all magevondt nå .. så trur ikke det er uvanlig så lenge babyen virker fornøyd :)

Back
Topp