Bæsj i bleia.....

Line_78

Elsker forumet
Hei!
Jeg lurer på hvor ofte nurkene deres har bæsj i bleia?? Er så lenge siden sist jeg hadde nyfødt, så jeg husker ikke hvordan det var da....[8|] Men jeg syns lillegutt bæsjer veldig mye/ofte, og har fortsatt ikke skifta bleie uten at det har vært bæsj i den (han er 1 uke i dag), etter han var ferdig med å bæsje bek..... Det er rennende og han blir veldig sår i baken stakkars! Jeg skifter bleie stort sett hver 3-4 time, av og til oftere.....[8|]
Blir veldig gla for svar! [;)]

vist du ammer så er det helt vanlig at du kan bytte bæsje bleier hele døgne og det er like vanlig at det bare er bæsj i bleien en gang i uken.
her bytter vi bæsje bleie hvergang vi bytter bleie.
og bleien bruker å være full...

Her er det basj i bleia hver gang vi skifter bleie. Noen ganger masse, andre ganger bare en fjert. [:D] Sjelden det er tiss virker det som, hun tisser stort sett når hun ligger på stellebordet uten bleie.[&:]

Her også er det bæsj i bleia kvar gong... Me smører han med zinksalve for å unngå at han blir sår (var litt raud ei stund..). Har ei veninne som fekk baby i januar og han hadde visst fortsatt bæsj kvar gong ho bytta på han, så ofte bæsj og sjeldan bæsj - alt er normalt, trur eg[:D]

Tusen takk jenter!! Godt å høre at d ikke bare er her....
Gjør meg ingenting å skifte bæsjebleier altså, er bare at han blir så sår.....[&o] Syns så synd i han! Nettopp nå var jeg å skifta, og han bæsja ut fire bleier før jeg var ferdig.... Blir mye vasking i rumpa da ja.....[:-]

På barneavd brukte dei små kompressar og olje når dei vaska dei små, så det har eg fortsatt med heime. Trur ikkje dei blir så såre då som når ein bruker vatn...

Jeg bruker også zinksalve etter hvert bleieskift. Men d med oljen var et godt tips, det skal prøves ut!! [:)] Tusen takk!! Må møtes snart eh75, gleder meg sånn til å se William!! [:)]

Kan ta meg ein tur inn til deg i neste veke, eg, viss det passar? Mandag kanskje?

Ja d hadde vert kjempe kjekt!! [:)] Vi kan snakkes søndag! [;)]

ORIGINAL: Mirus

Her er det basj i bleia hver gang vi skifter bleie. Noen ganger masse, andre ganger bare en fjert. [:D] Sjelden det er tiss virker det som, hun tisser stort sett når hun ligger på stellebordet uten bleie.[&:]

Haha, akkurat det samme her, men bæsjer ofte i tillegg uten bleie på stellebordet [;)]

ORIGINAL: bubblegum

ORIGINAL: Mirus

Haha, akkurat det samme her, men bæsjer ofte i tillegg uten bleie på stellebordet [;)]

Og her [;)]

Her er det bæsj i bleia mange ganger om dagen, sikkert 8 ganger i døgnet eller noe[;)]

Her skiftes d ganske ofte og det er alltid bæsj.Har lært at me venter ei lita stund (5-10 min) før me skifter...elles so kan ein rekna med at badet blir bombadert med bæsj....og det kjem i kanonfart..... [:D][:D] Og då kjem det eit UPS-blikk i ansiktet hans...Og at me letter på bleie før me tar den heilt av,magen blir avskjølt og han tisser i bleia.

Back
Topp