Bæsj bleier :p

Ja, det har han foreløpig.. ganske mange også.. men det kan visst endre seg..?

Min bæsjer hele tiden og spes om natta!! Ofte har hun også fartsstriper i bleia etter at hun har prompa :p

Jada, masser :)

Mange hver dag. Men ikke alltid det kommer så mye.

Jordmora sa på hjemmebesøk at han måtte ha minst 2 hver dag, men er lite av det altså!
Blir bekymra for melk mengden min jeg da, ikke vært en eneste bleie i dag. Å 1 i går..

Jordmora sa på hjemmebesøk at han måtte ha minst 2 hver dag, men er lite av det altså!
Blir bekymra for melk mengden min jeg da, ikke vært en eneste bleie i dag. Å 1 i går..
Det viktigste er at de har 4-5 tunge tissebleier hver dag! Har hørt at bæsj kan også la vente på seg i flere uker... Men er litt usikker på om det var hvis de kun fikk mme.

Hvis de kun får morsmelk er det ikke uvanlig at de bæsjer sjeldnere! Eldstemann bæsjet kunn en gang i uken en periode husker jeg! Helt normalt! Snuppa mi bæsjer ca. annenhver dag nå. Så lenge de har våte bleier så :)

Bæsjer flere ganger hver dag, men det er ofte bare en promp med innhold :-P altså ikke stor mengde ;)

Babyer som får kun morsmelk kan gå lenge uten bæsjebleier uten at det er unormalt. :) Er tissebleiene en må se på.

Ja flere gang om dagen

Her og er det flere bæsjebleier til dagen/natten. Jordmor sa vi ikke skulle bli bekymret om det gikk opp til en uke uten, men så langt har vi mer en nok bæsjebleier.

Back
Topp