Bærum sykehus?

lykke33

Betatt av forumet
har fått vite av legen at jeg tilhører Bærum sykehus og at det blir mitt fødested (noe som er veldig rart siden jeg bor 300 meter fra Ullevål sykehus,men,men det er vel bydel som teller...)Er det noen som vet noe/har erfaringer fra Bærum sykehus?

ORIGINAL: lykke29

har fått vite av legen at jeg tilhører Bærum sykehus og at det blir mitt fødested (noe som er veldig rart siden jeg bor 300 meter fra Ullevål sykehus,men,men det er vel bydel som teller...)Er det noen som vet noe/har erfaringer fra Bærum sykehus?

det ene av de to jeg ble tante til i går ble født på asker-bærum sykehus! om en stund kan jeg sikkert spørre hvordan hun opplevde å føde der [:)] fruktbar tid i familien min altså.. hehe

Godt tegn med fruktbar familie da[;)]Takk for svar!Kjenner ingen som har vært der, legen sier det er et bra sykehus, men han er vel litt i overkant subjektiv[:D]

har ikke hørt såååå mye positivt! men husk du bor i oslo og den dagen bebisen kommer er det ikke engang sikkert du kommer til bærum men det som har ledig kapisitet:) og er det ikke noe som heter fritt sykehusvalg :S

Jo, får prøve meg på andre steder...Har hørt mye bra om Rikshospitalet,men det skal være nærmest umulig å få plass ved. Får satse på at det ordner seg,har ennå laaang tid på meg hvis alt (krysser det jeg har!)går bra.

er det ikke fritt sykehusvalg nede med dere da [8D]? trudde man valgte selv jeg.[8|][8|]men no er det nå sånn at jeg får ikke alltid med meg allt.[:)][:)]

Tror du får velge sykehus selv, men du har vel krav på plass på Bærum sykehus siden du tilhører der... Slik har jeg forstått det[:)] Håper ALLE jentene her inne får en fin fødselsopplevelse, og at det ikke er så mange fødende på det tidspunktet vi er inne![:)]

Back
Topp