Bæring?

Solhåp

Flørter med forumet
Jeg har lest om bæring i flere uker nå, og etter mye lesing, og titting på nettsteder,har jeg å bestilt en manduca(brun)
http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
Og en turkis ringslynge
http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=product_info&cPath=10_198&products_id=1104

Så nå gleder jeg meg til jeg kan bruke de.Jeg har hund,og liker best å gå tur i skogen ,og tenkte derfor at jeg ville ha noe slikt.
 Er det noen andre her som har brukt som har noe slikt,eller har tenkt å skaffe seg dette?
Er litt tidlig ute med å bestille,men er litt utålmodig av meg,hehe[:)]

Har en Beco som jeg brukte på førstemann. Men har store frontpartier så fikk ikke brukt den foran bare bak. Skal bestille meg en mei tai senere.

Har også Beco som vi fremdeles bruker på 1.mann. Og i skrivende stund er faktiske mannen og småen ute på tur men han i Beco'en [;)]

Har Moby Wrap elastisk bæresjal. Et av de beste kjøpene som ble gjort sist. Har ryggproblemer, og det hjelper faktisk mot det, så jeg bærer mye. [:)] Det fordeler vekten så jevnt, og strammer opp hele holdningen. I tillegg er det ergonomisk riktig for babyen. Ville ikke brukt slynge for å bære over lengre tid. Bra for barnet, men tungt for bæreren..

ORIGINAL: Sicily

Har Moby Wrap elastisk bæresjal. Et av de beste kjøpene som ble gjort sist. Har ryggproblemer, og det hjelper faktisk mot det, så jeg bærer mye. [:)] Det fordeler vekten så jevnt, og strammer opp hele holdningen. I tillegg er det ergonomisk riktig for babyen. Ville ikke brukt slynge for å bære over lengre tid. Bra for barnet, men tungt for bæreren..

Hadde Moby jeg også - superfornøyd! Gikk over til MeiTai da vesla ble for tung i sjalet - veldig glad i den også, men syntes det var så greit med det elastiske sjalet man kan knyte på seg før ungen puttes i.

Hadde "Slappy Wrap" - elastisk sjal også. Veldig bra [;)]

*Edit: LOL!! Skal seff være "Sleepy wrap" *LER* [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sinique

Hadde "Slappy Wrap" - elastisk sjal også. Veldig bra [;)]

*Edit: LOL!! Skal seff være "Sleepy wrap" *LER* [:D][:D][:D]

Hahaha.. Åååh.. Bilder i hodet.. [:D][:D]

jeg har en meitai som jeg brukte til snuppa. skal få sydd en ny med sjalstropper når babyen kommer:)

Brukte mei tai fra taitasi.com med Vetle, så når jenta(??) kommer så blir den tatt i bruk igjen. Har ein gammel bæremeis som er helt fin å bruke for skogsturer osv når ungen blir litt større, men den passer best på pappan's rygg [:)]

Back
Topp