Bæring

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Noen som har planer om bæring eller har gjort det tidligere? Bar en del med nr 2, først elastisk sjal, så en meitai og ringslynge når han ble toddler-size. Men nå har hjernen min kapitulert her, trenger hjelp til innkjøp av noe nytt - alt det gamle er jo solgt :hilarious:

hva liker du å bære i?
 
Jeg elsker å bære i bæresjal når dem er babyer, bruker ett fra ergobaby (tror det er utgått). Og så bærer jeg i ergobaby bæresele når dem blir bittelitt større.
Bærer på magen, med barna mot meg.
En periode bar jeg begge barna samtidig, lillesøster fremme og storesøster bak, i hver sin ergobaby.
 
Jeg bærte datteren min en del, mest for å få henne til å sove. Men også på butikk hvis jeg skulle storhandle:) Jeg bruker ergobaby adapt til magebæring og er veldig fornøyd med den. Gleder meg til å bruke den igjen:) vurderer kanskje et elastisk bæretøy for nyfødtperioden, er det noen som har et å anbefale?:)
 
Bærte ikke så mye med førstemann, men har veldig lyst til å bære! Han første var en skikkelig klistermerkebaby, så bæretøy hadde nok gjort meg mer mobil i hverdagen og ikke så lenket til sofaen:hilarious: Forøkte aldora? Sjal første gang, men syns det var vanskelig å knytte og tok lang tid, så ble lite brukt. Kjøpte senere ergobabysele, men ble aldri helt venn med den heller..
Lurte på denne gang å kjøpe en caboo close. Har hørt at den er praktisk, varm og enkel i bruk:) Må være deilig å kunne ha hendene fri samtidig som baby er tett til brystet:Heartred
 
Førstemann var en litt urolig unge og kunne knapt legges ned, så her var bæretøy redningen! Vi har en ergobaby adapt, soulslings meh dai og et håndvevd sjal liggende fra før. Kommer nok til å kjøpe et elastisk sjal som vi kan bruke helt i begynnelsen også :)
 
Vi brukte elastisk sjal i begynnelsen også byttet til sele. Vi har selene soul sling assema og tulf explore alt til sitt bruk. Jeg synes elastisk sjal var genialt i begynnelsen men ville anbefalt finn et tynt et siden de små ofte er ganske varme. Så kan kan ha de på innsiden av jakken våres eventuelt bærejakke så slipper man kle på de et tonn med klær.
Jeg synes vevd skal ble for mye arbeid og krever trening å få til så vi foretrakk sele etter elastisk sjal.
Vil anbefalt dere sjekke ut om dere har lokale bærebibliotek eller bæregrupper på fb. Da kan dere få teste og kjent på de forksjellige før en kjøper.
 
Bærer hun på 8 måneder mye. I vevd sjal er favoritten. Ute bærer jeg i sele. Angelpack. Myk og enkel uten knapper og ting for å justere. Har en ergobaby 360 men hater den. Alt for stiv og knotete. Kanskje når hun blir eldre... i starten brukte jeg caboo close, elastisk sjal. Den blir med på føden denne gangen
 
Ja, jeg bærer litt. Bæresele på første, fikk låne et vevd sjal med nummer 2, og tror jeg skal kjøpe et sjal denne gangen. Brukte det for å skjerme babyen litt hvis det var mye folk, i tillegg til at det er enklere å f f.eks være litt med de andre barna.
 
Bærte ikke så mye med førstemann, men har veldig lyst til å bære! Han første var en skikkelig klistermerkebaby, så bæretøy hadde nok gjort meg mer mobil i hverdagen og ikke så lenket til sofaen:hilarious: Forøkte aldora? Sjal første gang, men syns det var vanskelig å knytte og tok lang tid, så ble lite brukt. Kjøpte senere ergobabysele, men ble aldri helt venn med den heller..
Lurte på denne gang å kjøpe en caboo close. Har hørt at den er praktisk, varm og enkel i bruk:) Må være deilig å kunne ha hendene fri samtidig som baby er tett til brystet:Heartred

Sjekk ut ergobaby embrace. Fantastisk mjuk bæresele, som ikke er så varm og er veldig enkel i bruk. Varer også lengre enn close caboo. :)
 
Jeg skal bære! :Heartbigred

Begynte med elastisk sjal og Angelpack til første. Har nå også Manduca og vevd sjal. Gleder meg!
 
Back
Topp