Bæring!

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Noen som har peiling på bæretøy?

Jeg vil ha noe enkelt å bære babyen i. Har en ergobaby 360, men synes det er litt tungvint med en nyfødt.
Jeg tenkte å kjøpe et sjal eller noe lignende denne gangen, men jeg har virkelig null peiling. Hva er lett å få på seg og putte babyen oppi for noen som er helt nybegynner?
Jeg kan godt lese litt/se en film om knyting f.eks, men jeg orker ikke å måtte øve såå mye da jeg er hjemme med en toåring også.

Tror close caboo (husker ikke helt navnet) er et ferdig knyttet sjal som er grei i begynnelsen. :)

Vevd 5'er eller 4'er er veldig greie nybegynner sjal. Vil anbefale deg å prøve ringslynge om du ikne har prøvd allerede. Vi eeeelsker vår :)

Jeg lurer egentlig litt på det samme. kjøpte ergobaby hybridsjal men ikke prøvd ut enda

Jeg har kjøpt et sjal som heter babylonia eller noe i den dur. Kjennes veldig bra når jeg har prøve-knyttet med det. Har flere venner som er veldig fornøyd med det. Gleder meg veldig til å bruke det :)

Jeg har kjøpt både sjal og en caboo :) Tror cabooen blir fin i begynnelsen, den er ferdig knytt så det er bare å stramme og "hive" babyen oppi :p

Jeg har avtalt å kjøpe en caboo i dag. Har ikke prøvd den før da. Har hatt elastisk til de andre og vært veldig fornøyd med det. Men solgte etter tredjemann fordi vi skulle ikke ha flere, trodde vi. :P

Kjøpt et elastisk sjal :p får se om jeg får dreisen på det. Ellers har jeg ergobaby med nyfødt innlegg. Brukte den mye sist. Så blir nok brukt denne gangen også :)

Jeg var veldig fornøyd med moby wrap med forrige!
Det tok noen uker før jeg tok det i bruk, så denne gangen har jeg kjøpt meg en bæretube, som jeg tar med på sykehuset.

Moby wrap er langt og må knytes, men når du først har lært hvordan det gjøres, så ordner du det i blinde;)

Likte også mobil wrap. Øv litt først så klarer du det i blinde på 0 komma niks ;) Var redninga på et par trilleturer hvor han bare skreik, og ble helt stille med litt bæring ;)

Back
Topp