Bæring på rygg

Jeg har båret mi en stund iallefall. Hun er altfor tung å gå tur med på magen, veier over 9kg så sliter med å holde meg oppreist :p

Gått både lengre og kortere turer med henne på ryggen, hun har ikke klaga enda iallefall :)

Jeg bærer lillemor både på rygg og mage, hun er 9-10 kg. Tror det er når de kan holde hodet stødig selv at man kan ta dem bak.

Står i manualen at det er fra 6mnd /og for ca 8kg :)

Har ikke prøvd selv ennå, men får vurdere det snart :)

Vedlegg

• 1464124237279.jpg
    1464124237279.jpg
    24,8 KB · Visninger: 26
Hadde henne i bæresele i 1t eller mindre søndag og fikk vondt i ryggen. Mulig hun er 8 kg , men synes hun vingler litt oppi der? Hun var 7 eller 7,5 kg 4.5. Husker ikke helt. Men er vel sannsynlig at hun har gått opp 0,5-1kg?

Hadde henne i bæresele i 1t eller mindre søndag og fikk vondt i ryggen. Mulig hun er 8 kg , men synes hun vingler litt oppi der? Hun var 7 eller 7,5 kg 4.5. Husker ikke helt. Men er vel sannsynlig at hun har gått opp 0,5-1kg?
Kan fort gå opp en halvkilo hvis de spiser godt, ja. Var det strammet godt nok da? Har ikke prøvd ennå (bare sagt til meg selv at jeg skal, da han blir tung å ha på magen)

Mi er 9,5-10kg og jeg bærer henne uten å merke at hun sitter på på rygg i ergobaby360. Om hun vingler er kansje ikke selen stram nok?
Baket kake med henne på rygg i babybjørn one og det var ikke så behagelig :p

Kan fort gå opp en halvkilo hvis de spiser godt, ja. Var det strammet godt nok da? Har ikke prøvd ennå (bare sagt til meg selv at jeg skal, da han blir tung å ha på magen)
Ja, kunne ikke stramme mer. Bar henne på magen :) jeg liker det, men er jo dumt å få vondt i ryggen..

Testet akkurat, gikk helt greit men vanskelig å få ham oppi alene syntes jeg. Litt uvant, men blir nok bedre med litt praksis - har ellers en minimeis som kan benyttes ; får vel prøve det og :)

Testet akkurat, gikk helt greit men vanskelig å få ham oppi alene syntes jeg. Litt uvant, men blir nok bedre med litt praksis - har ellers en minimeis som kan benyttes ; får vel prøve det og :)
Klarer det heller ikke alene, men kommer vel med litt trening

Ja, tenker at det skal være mulig. Synes det ser så greit ut på videoen, så er vel bare en vanesak.

Har du prøvd hofteposisjonen?
Nei, men husker jeg skulle prøve den med storebror. Så enkelt ut på videoen, men jeg fikk det ikke til, og ble skikkelig sur:)

Back
Topp