Bæring i sele

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Lille på 3 mnd liker ikke vognen.
Trives godt i bæresele og sover lenge og godt der. Så det har liksom blitt til at jeg har han i selen mye i løpet av en dag når vi er mye på farten.

Er det dumt å ha han mye i sele?
De fleste dager er han i selen 5 - 6 timer til sammen.

Noen som er gode på dette?
Har en ergobaby omni.
 
Helt supert! Nye bedre for baby å bli bært. Så lemge sela eller sjal ikke klemmer noe sted, er ergonomisk riktig og baby har godt med luft så er dette det beste!
 
Bær så mye dere orker ❤️
 
Bær i vei du ❤️ Bærte utallige timer de første månedene jeg også. Nå sover han godt i vogna si da, kom av seg selv etterhvert
 
Bær i vei du [emoji173]️ Bærte utallige timer de første månedene jeg også. Nå sover han godt i vogna si da, kom av seg selv etterhvert

Er han lik storebror liker han vogn når vi går over til sportsdel, han er bare litt for liten til det nå [emoji85]
 
Enig med gjengen over. Så lenge du bærer i en ergonomisk sele er det bare å fortsette. Nærhet er gull!
 
Jeg bærte storebror 5-6 timer per dag i 4 mnd. Han nektet å roe seg noe annet sted (bortsett fra natta, da var det helt greit med senga, forstå det den som kan). Hadde ergonomisk sele og det har aldri vært noe problem i ettertid.
 
Vi brukte ikke barnevogn før lille var 14 mnd og begynte i barnehagen, dvs, der sover han i den, hjemme bruker vi bæresele. Han er 2,5 år, og det har nå blitt folk av ham :) Nærhet er aldri feil, og det er bæring gull for!
 
Last edited:
Takk for gode svar [emoji169]

Rart hvordan man begynner å tvile på noe når noen kommenterer det.
 
Takk for gode svar [emoji169]

Rart hvordan man begynner å tvile på noe når noen kommenterer det.

Ja, folk kommenterer jo alt.. det er jo noe med det, barnevogn og egne senger til babyer er jo historisk sett splitter nye oppfinnelser, så det er jo egentlig ikke bæring som er det nye og rare :)
 
Takk for gode svar [emoji169]

Rart hvordan man begynner å tvile på noe når noen kommenterer det.
Ja, "stakkars baby" fekk eg høyre sist eg var på senteret. Med baby som sov som ein stein i bæreselen :)
 
Jøss..

Må jo være ren uvitenhet?

De får jo så god nærhet når vi bærer [emoji169]
Det var nok det. Ei litt eldre dame som sikkert ikkje var vant med sånt.
Og ja, det er ei veldig god nærheit. Både for mamma og babyen :Heartred
 
Det var nok det. Ei litt eldre dame som sikkert ikkje var vant med sånt.
Og ja, det er ei veldig god nærheit. Både for mamma og babyen :Heartred

Hvis min ligger i vogn så hyler han når han våkner, sånn hjerteskjærende.
Våkner han i selen er det knapt en lyd, og gjerne et smil. Da blir valget lett for min del.
 
Hvis min ligger i vogn så hyler han når han våkner, sånn hjerteskjærende.
Våkner han i selen er det knapt en lyd, og gjerne et smil. Da blir valget lett for min del.
Det er så fint når eit smil er det første du ser når dei våknar :Heartred
 
Så lenge den er ergonomisk (noe din er) så det bare supert! Husk bare p justere selen etterhvert som han vokser :)
 
Back
Topp