Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veit ikke helt om jeg er en bæredame selv, men jeg vil gjerne være det av en eller annen grunn!Har brukt caboo litt. Mest på formiddagen når jeg er alene hjemme, så jeg får laget meg litt frokost. Vanligvis sovner hun der, så legger jeg henne over i baggen eller babygrinda mens jeg spiser maten og drikker cappuccinoen min Jeg synes ikke det er HELT fanstastisk, men det funker ganske greit. Jeg er nok ingen bærer, dessverre, og bruker den bare når jeg "må"...
Sånn er jeg og!Jeg veit ikke helt om jeg er en bæredame selv, men jeg vil gjerne være det av en eller annen grunn!
Jeg er også med i den båsen derJeg veit ikke helt om jeg er en bæredame selv, men jeg vil gjerne være det av en eller annen grunn!
Ja, hverken du eller han trenger mye klær på Det er en av grunnene til at jeg vil ha sjal, det er litt svalere Men jeg mener 360 er ganske godt polstret i forhold til performance f.eks som jeg har. (jeg hadde 360 men fikk den ikke til med den borrelåsen. Likte klipsen til performance mye bedre )Fikk ergobaby 360 i dag og Aron elska den. Slokna med ein gang og sov tungt og godt (sliter litt med den biten akkurat no), men han blei så fryktelig varm og klam at til slutt måtte eg berre ta han ut
Ja, hverken du eller han trenger mye klær på Det er en av grunnene til at jeg vil ha sjal, det er litt svalere Men jeg mener 360 er ganske godt polstret i forhold til performance f.eks som jeg har. (jeg hadde 360 men fikk den ikke til med den borrelåsen. Likte klipsen til performance mye bedre )
Performance er ergobaby sele Bare en annen modell enn 360Veldig godt polstra! Måtte legge ein gulpeklut mellom ansiktet hass og brystet mitt fordi det blei klamt. Tenkte igrunn berre å bestille bæresele og prøve det sidan eg kom til å kjøpe det uansett! Får sjå om eg våga å prøve meg på sjal performance, er det sele eller sjal?