Er det noen som bærer her? Hva bærer du i?
http://www.mammanett.no/gravid/aktuelt/slik-gjor-du-baeringen-helt-trygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I linken FruJohnsen har lagt ut her står det hvor lenge det er anbefalt å bære i både sjal og seleNoen regler for hvor lenge man kan bære de om gangen når de er så små som våre?
Vi har ergobaby 360 og ergobaby bæresjal. Ønsket meg egentlig caboo, da den ser ut til å være så enkel i bruk...Enda ikke fått testet sjalet fra ergobaby, var litt avansert festeteknikk;p
Bærer i elastisk bæresjal nå, og så har vi ergobaby 360 vi kommer til å bruke når han blir litt eldre. Supert med bæresjal, småtten roer seg så godt derEr det noen som bærer her? Hva bærer du i?
Takk Leste tydeligvis ikke nøye nokI linken FruJohnsen har lagt ut her står det hvor lenge det er anbefalt å bære i både sjal og sele
Vi prøvde i helga. Ergo 360. Brukte den første dagen alene i permisjon, fikk både støvsugd, tatt oppvaskmaskinen og hengt opp klærNår begynte dere å bære? F er 9 dager gammel, har enda ikke prøvd bæreselen. Hvordan fungerer det når dere bærer? Får dere gjort noe? Tror jeg vil bli gående å bare dulle isteden
Tror det er anbefalt til 4- 5 mnd? Når storesøster var fire mnd tok vi ut puta og brukte bare den. Var ikke plass til henne i innlegget Funket ypperlig!Hvor lenge bruker man spedbarnsinnlegget i ergobabyen, noen som vet?
1kg til 2,5 kg? Fryktelig kort brukstid? Vevd bæresjal kan man bruke så lenge ungen gidder å sitte derErgobaby bæresjal og annet bæresjal fra 1kg til 2,5g. Nå sitter hun fint i spesbarnsinnlegget på ergobaby 360, så vi bruker stort sett den, da den er mye mer praktisk å ta av og på.
Det vet jeg, poenget var at bæreselen ikke kunne brukes i den perioden, og jeg foretrekker bæresele, da den er mye mer praktisk å ta av og på1kg til 2,5 kg? Fryktelig kort brukstid? Vevd bæresjal kan man bruke så lenge ungen gidder å sitte der
Aha! Da skjønner jeg! Ha ha! Bare jeg som misforstoDet vet jeg, poenget var at bæreselen ikke kunne brukes i den perioden, og jeg foretrekker bæresele, da den er mye mer praktisk å ta av og på
Ok, takk. lillegutt her er straks 5.5 kg, og er jo det som står på maksvekta på innlegget, tror jeg. Men redd han ville ha forsvunnet helt i selen, han er jo ikke store karen. Så får kanskje ta en tur til barnas hus og prøve den... er vel lov å prøve før man kjøper?Tror det er anbefalt til 4- 5 mnd? Når storesøster var fire mnd tok vi ut puta og brukte bare den. Var ikke plass til henne i innlegget Funket ypperlig!
Vil tro det? Du får spørre! De har sikkert en prøvesele!Ok, takk. lillegutt her er straks 5.5 kg, og er jo det som står på maksvekta på innlegget, tror jeg. Men redd han ville ha forsvunnet helt i selen, han er jo ikke store karen. Så får kanskje ta en tur til barnas hus og prøve den... er vel lov å prøve før man kjøper?