Bæring av baby

ErgoBaby 360 med spedbarnsinnlegget, funker veldig fint <3 vesla slukner nesten med en gang hun kommer oppi den og jeg får gjort endel ting i huset :) ikke prøvd den ute på tur enda da.
ImageUploadedByBV Forum1459405049.629442.jpg

Testet ut caboo'en min for første gang i går :D gleder meg til å bruke den mer. Lille likte den veldig godt :)

Noen regler for hvor lenge man kan bære de om gangen når de er så små som våre?

Vi har ergobaby 360 og ergobaby bæresjal. Ønsket meg egentlig caboo, da den ser ut til å være så enkel i bruk...Enda ikke fått testet sjalet fra ergobaby, var litt avansert festeteknikk;p

Noen regler for hvor lenge man kan bære de om gangen når de er så små som våre?

Vi har ergobaby 360 og ergobaby bæresjal. Ønsket meg egentlig caboo, da den ser ut til å være så enkel i bruk...Enda ikke fått testet sjalet fra ergobaby, var litt avansert festeteknikk;p
I linken FruJohnsen har lagt ut her står det hvor lenge det er anbefalt å bære i både sjal og sele:)

Hvor lenge bruker man spedbarnsinnlegget i ergobabyen, noen som vet?

Når begynte dere å bære? F er 9 dager gammel, har enda ikke prøvd bæreselen. Hvordan fungerer det når dere bærer? Får dere gjort noe? Tror jeg vil bli gående å bare dulle isteden :D

Når begynte dere å bære? F er 9 dager gammel, har enda ikke prøvd bæreselen. Hvordan fungerer det når dere bærer? Får dere gjort noe? Tror jeg vil bli gående å bare dulle isteden :D
Vi prøvde i helga. Ergo 360. Brukte den første dagen alene i permisjon, fikk både støvsugd, tatt oppvaskmaskinen og hengt opp klær :)

Ergobaby bæresjal og annet bæresjal fra 1kg til 2,5g. Nå sitter hun fint i spesbarnsinnlegget på ergobaby 360, så vi bruker stort sett den, da den er mye mer praktisk å ta av og på.

Hvor lenge bruker man spedbarnsinnlegget i ergobabyen, noen som vet?
Tror det er anbefalt til 4- 5 mnd? Når storesøster var fire mnd tok vi ut puta og brukte bare den. Var ikke plass til henne i innlegget :P Funket ypperlig! :D

Ergobaby bæresjal og annet bæresjal fra 1kg til 2,5g. Nå sitter hun fint i spesbarnsinnlegget på ergobaby 360, så vi bruker stort sett den, da den er mye mer praktisk å ta av og på.
1kg til 2,5 kg? Fryktelig kort brukstid? :P Vevd bæresjal kan man bruke så lenge ungen gidder å sitte der :)

1kg til 2,5 kg? Fryktelig kort brukstid? :P Vevd bæresjal kan man bruke så lenge ungen gidder å sitte der :)
Det vet jeg, poenget var at bæreselen ikke kunne brukes i den perioden, og jeg foretrekker bæresele, da den er mye mer praktisk å ta av og på :)

Det vet jeg, poenget var at bæreselen ikke kunne brukes i den perioden, og jeg foretrekker bæresele, da den er mye mer praktisk å ta av og på :)
Aha! Da skjønner jeg! :D Ha ha! Bare jeg som misforsto :D

Har brukt caboo litt. Mest på formiddagen når jeg er alene hjemme, så jeg får laget meg litt frokost. Vanligvis sovner hun der, så legger jeg henne over i baggen eller babygrinda mens jeg spiser maten og drikker cappuccinoen min :) Jeg synes ikke det er HELT fanstastisk, men det funker ganske greit. Jeg er nok ingen bærer, dessverre, og bruker den bare når jeg "må"...

Tror det er anbefalt til 4- 5 mnd? Når storesøster var fire mnd tok vi ut puta og brukte bare den. Var ikke plass til henne i innlegget :P Funket ypperlig! :D
Ok, takk. :) lillegutt her er straks 5.5 kg, og er jo det som står på maksvekta på innlegget, tror jeg. Men redd han ville ha forsvunnet helt i selen, han er jo ikke store karen. Så får kanskje ta en tur til barnas hus og prøve den... er vel lov å prøve før man kjøper?

Ok, takk. :) lillegutt her er straks 5.5 kg, og er jo det som står på maksvekta på innlegget, tror jeg. Men redd han ville ha forsvunnet helt i selen, han er jo ikke store karen. Så får kanskje ta en tur til barnas hus og prøve den... er vel lov å prøve før man kjøper?
Vil tro det? Du får spørre! De har sikkert en prøvesele!

Back
Topp