Bæreutstyr

Sib

Betatt av forumet
Hei! Tenker å investere i noe bæreutstyr da lillegutt helst vil ligge på meg hele dagen og da får jeg jo ikke gjort noenting:p har dere noe å anbefale? Kjøpte liksom alt annet enn bæreutstyr i graviditeten så den verdenen har jeg virkelig ikke satt meg inn i. Har arvet en baby bjørn bæresele men ser at den brukes når barnet blir litt eldre. Nå blir det vell noe med spedbarninnlegg så tenker litt på ergobaby.. Noen erfaringer her? :)

Jeg kjøpte ergobaby 360 med spebarnsinlegg :) mest geniale kjøpet jeg har gjort! :) baby ligger inntill meg hele dagen, både på sofaen etter måltider og når jeg gjør husarbeid, han liker ikke ligge alene :)
Den sitter utrolig godt på, og lille har en god ergonomisk stilling :) anbefales virkelig :)

Jeg kjøpte ergobaby 360 med spebarnsinlegg :) mest geniale kjøpet jeg har gjort! :) baby ligger inntill meg hele dagen, både på sofaen etter måltider og når jeg gjør husarbeid, han liker ikke ligge alene :)
Den sitter utrolig godt på, og lille har en god ergonomisk stilling :) anbefales virkelig :)

Det høres perfekt ut, akkurat det jeg trenger :) hvordan er den å ta på? Enkelt? Og vet du hva som er forskjell på 360 og orginal?:)

Eldre utgaver av babybjørn er ikke å anbefale de skal ha støtte fra kne til kne og klærene høyere enn baken.

Til baby elsker jeg elastisk sjal, men vil du ha sele er ergo er godt valg

• Liker
Reactions: Sib
Det høres perfekt ut, akkurat det jeg trenger :) hvordan er den å ta på? Enkelt? Og vet du hva som er forskjell på 360 og orginal?:)
Veldig enkel å ta på :) 360 kan du ha på hoftene, mage, rygg, baby mot og i fra deg :) så er litt flere muligheter enn med orginal :)

• Liker
Har meitai med sjalstropper som er helt fantastisk å bære i, og lettere å tilpasse synes jeg enn de selene jeg har prøvd. Lettere å bære lille i den enn det var å ha han i magen ;) hadde babybjorn til de to eldste, ble lite brukt for både jeg og baby syntes de var vonde å bruke. Når han blir litt større blir det nok sjal og/eller ringslynge også.

Meld den inn i norsk bæregruppe på fb, masse inspirasjon og tips der :)

• Liker
Jeg har coboo close carrier, og den er helt fantastisk! Trenger ikke lære seg å knyte i mange retninger og den kan brukes i mange stillinger. Har også en som bare skal sove på meg, så den er mye i bruk her i hus:) kan til og med amme samtidig som jeg lager middag til 4åringen:p

Jeg har kjøpt et elastisk sjal, har ikke fått prøvd meg på det enda:p ser for meg at det blir mer intimt og kan brukes fra begynnelsen:)

Ergobaby og babybjøorn?! Har vi da Ergobaby ikke satt så bra på far

Vi har både ergobaby og babybjørn. Den vanlige ergobaby kan du ikke ha babyen fra deg.

Vi har både elastisk sjal og ergo 360 m/spedbarnsinnlegg. Må si jeg liker sjalet best ennå da lille er så liten og syns jeg får han tettere inntil meg med det. Han storkoser seg ❤️

Noen som har erfaring med babybjørn carrier active? Skulle få kjøpe av ei i morgen for en billig penge. Har ærlig talt aldri prøvd en bæresele før så :P

Jeg bruker caboo Carrier inne og hsr ergobaby som jeg tenker til turer ut etter hvert :) caboo er fantastisk og kjempelett å ta på.

Back
Topp