Bæretube

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Vurderer å kjøpe en bæretube for å bruke i starten. Noen som har erfaring med slike? :)

Jeg har brukt bæresjal i deilig elastisk bambus-stoff med mine to barn og gleder meg til å bruke det igjen Såå enkelt å knyte, ikke noe styr i d hele tatt.

Har ingen erfaring med tube.

Frister veldig med tube for kan liksom ikke gå naken under et bæresjal og er jo kjekt med hud mot hud. Men vurderer å bare ta en singlet el. å ha babyen inntil meg i den, så lenge jeg ligger eller sitter. For virket ikke så bærevennlig med tubene, må støtte ungen da.

Jeg brukte bæretube på sykehuset sist. Føltes godt å ha baby der, hud mot hud. De hadde ikke liten nok strl til meg, så jeg kunne bare sitte og ligge med den. Men den skulle kunne brukes til å gå rundt med hvis du har rett strl :) tror det er veldig fint for babyen de første dagene etter fødsel. Da blir det mindre overgang fra magen. Jeg brukte en skjorte utenpå så jeg ikke ble kald på armene.

Flere barselsavdelinger har dette til utlån når du er på sykehuset, så ville sjekket opp det før du kjøper selv. Så kan du prøve der og se om du trives med det. :) de solgte dem på sykehusapoteket for de som ville kjøpe med seg en hjem.

Flere barselsavdelinger har dette til utlån når du er på sykehuset, så ville sjekket opp det før du kjøper selv. Så kan du prøve der og se om du trives med det. :) de solgte dem på sykehusapoteket for de som ville kjøpe med seg en hjem.
Har født på dette sykehuset for 2 år siden, de hadde det ikke da i alle fall. Tenker det kan være greit å ha hjemme også. Kosta ikke skjorta heller for en slik, så tror jeg bare invisterer i en slik :)

Dette hadde jeg ikke hørt om..
Virker jo veldig bra! :)

Back
Topp