Bæretube

Jeg har hørt om det og kunne godt tenkt meg å prøve. Men jeg kjenner lite til det og vet ikke om de bruker det der jeg skal føde.

Kanskje jeg må spørre på generelt. Ja det er jo ikke så dyrt å invistere i. Jeg må nok kjøpe jeg også.

Sånn vet jeg de har på nyfødt intensiven på stolavs. Brukte det til tvillingene, men usikker på om det finnes på barsel.

Viste ikke om det, men skal definitivt bestille meg en! Kjekt og ha når man har barn i hus fra før og tenker meg, når mini har det komfortabelt slik som dette :)

Jordmor sa de hadde slik på sykehuset her. Vurderer å kjøpe en egen. Litt usikker på strl da!

Jordmor sa de hadde slik på sykehuset her. Vurderer å kjøpe en egen. Litt usikker på strl da!
Jeg bruker vanligvis (utenom graviditet) S og noen ganger M pga store bryst.
Jeg bestilte i M fordi jeg regner ikke med at jeg er noe mindre i barsel tiden :P Det er greit at den er stretchy men vil jo være komfortabel og føle meg nok tildekket tenkte jeg :)

Jeg bruker vanligvis (utenom graviditet) S og noen ganger M pga store bryst.
Jeg bestilte i M fordi jeg regner ikke med at jeg er noe mindre i barsel tiden :P Det er greit at den er stretchy men vil jo være komfortabel og føle meg nok tildekket tenkte jeg :)
Lurt. Lurer på om jeg skal gjøre det samme :p

Den var nok kanskje litt for stor for meg :/ Jeg vet ikke helt hvor stram den skal være. Så... hvis noen har i str.S om er for liten så hyl ut :P

Jeg har ikke lest om bæretube før, og vet ikke om de har det der jeg skal føde. Men jeg skal kjøpe et bæresjal, har tenkt å ta det med på sykehuset for å komme i gang med bæring så fort som mulig!

Jeg har ikke lest om bæretube før, og vet ikke om de har det der jeg skal føde. Men jeg skal kjøpe et bæresjal, har tenkt å ta det med på sykehuset for å komme i gang med bæring så fort som mulig!

Anbefaler deg å øve på knyttingen og gjerne med en dukke i. Veldig lett når man er blitt dreven, men noe shit når man gjør det for første gang ;)

Tror neppe de har det her, men å, det kunne jeg tenkt meg! Ser så deilig og koselig ut. :D

Anbefaler deg å øve på knyttingen og gjerne med en dukke i. Veldig lett når man er blitt dreven, men noe shit når man gjør det for første gang ;)

Takk for tipset, det var lurt :-)
Har en venninne som er så dreven på bæring. Ser veldig enkelt ut, men tror ikke jeg er like flink før jeg har gjort det en del ganger. ;-)

Jeg tar med elastisk sjal jeg. Føler disse bæretubene er upraktiske og gir dårlig støtte til hodet på den lille. Med sjal kan man selv tilpasse hvor stramt det skal være og hvordan baby skal sitte i den :)

Back
Topp