Bæretråd

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Som bæreentusiast ønsker jeg å høre med andre bærere - hva planlegger du å bære den lille i?

Jeg har fra før Yaro Broken twill str. 5, Yaro la vita str. 7, Didomos mystic petrol str. 6.
Et elastisk ergobaby hybrid, og bæresele ergobaby 360.

Har bestemt meg for å bytte ut ergobabyene med Aldoria bambu soft elastisk bæresjal og selen med Tula free to grow:Heartred

Jeg brukte Ergobaby 360 med førstemann, og kommer til å bruke den denne gangen også, men tenker å kjøpe noe som er enklere å bruke helt fra fødsel i tillegg. Vurderer caboo close, den ser praktisk og behagelig ut. Så får jeg se - hvis denne babyen er like glad i å bli båret som førstemann kanskje jeg begir meg ut i sjalverdenen etterhvert, men jeg tror jeg ser an behovet :)

Jeg har ergobaby 360 og et elastisk sjal. Ønsker meg vevd sjal som jeg kan bruke lenge, men det er såååå mye å velge mellom og jeg kan lite om det, så har egentlig gitt opp det hele for nå...

Får se nærmere på det senere.

Jeg har Caboo close som jeg synes er perfekt rett etter fødselen, og så har jeg et Yaro vevd sjal som jeg også liker veldig godt. Kunne tenkt meg en slynge også.

Jeg har et elastisk ergobaby aura-sjal, en meh dai fra LennyLamb, en ergobaby 360 og en Lennyup fra LennyLamb. Ergobaby 360 ble jeg ikke venn med på ryggbæring, og jeg syns også at lille vokste fort ut av panelet og satt dårlig i det fra han var 10 mnd. LennyUp er mykere, varer lengre og jeg slipper nyfødtinnlegg - så vurderer å selge 360-en, om ikke pappaen vil ha den. Han bar mye i den de første månedene. Jeg foretrakk meh daien etter at det elastiske sjalet ikke holdt oppe sumoen min.

Vurderer å prøve meg på en onbuhimo nå, for jeg bærer enda mini på året, og det begynner å bli litt ekkelt med midjebeltet. :p

Jeg har ett elastisk sjal i nr 6 tricon slen, men vevd bæresjal fra ellevill I nr 6 og ett fra lenny lamb broken I nr 5. Har ergobaby 360 som 1 åringen bruker og har ikke bestemt meg om jeg skal få en til eller en ren toddler sele slik at vi kan bære en hver. Har bestemt meg og for å kjøpe coracor eller Aldoria elastisk bæresjal for å bruke helt i starten. Hadde ergobaby aura til første, men solgte det da jeg ikke likte fargen.

Jeg har et Tekhni 4, en Firespiral ringslynge og en Littlefrog ringslynge, pluss ergobaby 360 da. Skal oppgradere med en meh dai som passer fra nyfødt, og en ny ringslynge. Muuuuligens må jeg også gå til innskaffelse av et sjal i basestørrelsen min, firer begrenser litt knytingene.

Jeg hadde Ergobaby 360 med nyfødtinnlegg med førstemann og elsket å bære! Den er solgt, men planlegger å kjøpe Ergobaby Adapt. Har også lyst på nyfødtsjal, f.eks. Caboo Close eller Ergobaby Aura Wrap. Vi har også en håndsydd toddlersele etter førstemann laget av sjalstoff vi valgte ut selv. :) Gleder meg masse til å bære!

Back
Topp