Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge bruker man nyfødt innlegget i en bæresele?
Syns dette med sjal virker så vanskelig og at babyen ser litt "trykket" ut i de...
I en overgangsfase tok jeg ut puta fra nyfødtinnlegget så sønnen min satt bare opp på den oppi selen. Da følte jeg som deg at innlegget var trangt, men at han ikke helt var stor nok til å sitte rett i selen. Det fungerte supert.Hvor lenge bruker man nyfødt innlegget i en bæresele?
Syns dette med sjal virker så vanskelig og at babyen ser litt "trykket" ut i de...
Anbefaler deg å prøve caboo, en hybrid mellom elastisk sjal og selve. Helt fantastisk, gjør ikke vondt et eneste stedVi har babybjørn one til frøkna nå, men den brukes ille før barna er større enn nyfødt. Så jeg må få meg noe til minien Jeg klarte ikke bruke noen av de andre selene (fikk vondt overalt) så babybjørn var best for oss.
Caboo <3Jeg hadde tilgang på et bæresjal med førstemann men følte ikke det var noe for meg å knote med. Urolig kolikkbaby...da ble det ikke tid så vi brukte ergobaby. Men...godt poeng det med at det blir varmt i nyfødtinnlegget.. Sånn sett er sikkert bæresjal supert, men det må være enkelt! Hvilket er best da?
Ergo baby har kommet med en ny sele, Ergo Adapt. I den slipper du nyfødtinnlegg. Har ikke prøvd den selv, men vet mange er fornøyd med den og den blir sterkt anbefalt. Skal selv ha Manduca etterhvert, men venter til rundt 8/9 mnd. Ellers er jeg veldig fornøyd med meitai. Tester av bæretøy er ikke helt reelt, mye som ikke er med for å si det sånn. Sjekk ut sider som:Jeg hadde ikke med førstemann men denne gangen vil jeg ha. Har lest litt tester og tror det blir ergobaby 360 eller manduca
Ergo baby har kommet med en ny sele, Ergo Adapt. I den slipper du nyfødtinnlegg. Har ikke prøvd den selv, men vet mange er fornøyd med den og den blir sterkt anbefalt. Skal selv ha Manduca etterhvert, men venter til rundt 8/9 mnd. Ellers er jeg veldig fornøyd med meitai. Tester av bæretøy er ikke helt reelt, mye som ikke er med for å si det sånn. Sjekk ut sider som:
- Bæreglede
- Sjalala
- Carryme
- Eddabedda
Finnes også en gruppe på et sted som ikke er lov til å nevne her, den heter Norsk bæregruppe. Der finnes det mye kunnskap og erfaringer
Jeg fikk anbefalt caboo close her, så det vil jeg gjerne prøveNoen som har navn på et godt bæresjal til nyfødt? Første mann ville bare bli holdt de første mnd, men dt blir vanskelig når du har en fra før, så håper å finne et bra bæresjal
Jeg fikk anbefalt caboo close her, så det vil jeg gjerne prøve