Bæretøy

Høstdrøm

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Har du fått testet bæretøy? Evt hva og er du fornøyd? :)

Nå har jeg fått testet både embrace bæresele og elastisk bæresjal. Ikke tvil om at min favoritt til nyfødt er bæresjalet som jeg også brukte masse med første barn :)
 
Jeg har kjøpt bæresjal fra fødebagen som jeg er veldig fornøyd med :) Mykt og deilig stoff i bambus. Brukt og bruker det mye til baby som vil være nær til en hver tid:Heartred Ellers har jeg omni 360 ergobaby Cool air sin bæresele som jeg har brukt ute på tur med hunden. Veldig fornøyd med den, har dog ikke prøvd noen andre.
 
Her har jeg bare prøvd embrace et par ganger. Vet ikke helt om jeg får det ordentlig til.. noen som vil legge ut bilder av bæringen? :)
 
Her har jeg bare prøvd embrace et par ganger. Vet ikke helt om jeg får det ordentlig til.. noen som vil legge ut bilder av bæringen? :)

Jeg har også testet noen ganger, men er ikke fortrolig med den. For å få babyen godt plassert i selen anbefaler jeg at du sjekker ut bærehjelpen på insta - der har de video :)
 
Last edited:
Har 2 vevde sjal som jeg liker godt, et kort og et langt. Til nyfødt har jeg hatt elastisk sjal tidligere, men denne gangen skal jeg teste embrace :) har også hatt ergobaby orginal og ergobaby adapt. Hata originalen før ungene var 6mnd. Adapt var helt ok, funka til de minste også, men brukte sjal oftere.
 
Har embrace og har bare testa to ganger fordi baby egentlig er for liten i følge anbefalingene deres på 3,2kg, så det har blitt korte opp til han vokser inn i den ordentlig. Fornøyd så langt, enkel og veldig myk. Har også ergobaby omni 360, men tror ikke jeg bruker den før baby er en del større.
 
Har brukt det elastiske bæresjalet noen ganger, men har ikke blitt så veldig ofte enda, prøver å bruke hver ledige stund med baby på puppen for å øke produksjonen. Har et par vevde sjal og ei Tula-sele som jeg skal bruke etterhvert :)
 
Bruker caboo close her når han bare vil være nær og jeg vil ha armene fri
 
Tror jeg har prøvd d meste av bære tøy til forrige snuppa :woot: sjal, slynge, mei tai, bæresele og litt forskjellige typer.

Så nå sitter vi igjen med favorittene ❤️
Elastisk bæresjal i nyfødt perioden.
Vevd sjal passer litt større barn, mn samboer likte best ergobaby sin bæresele så blir nok å bruke den og mei tai når lillegull blir litt større :)
Ringslynge er i mine øyne mo makkverk som skaper skuldervondt og skeivstilling:dead:
Trengs ikke å testes :wtf:
 
Tror jeg har prøvd d meste av bære tøy til forrige snuppa :woot: sjal, slynge, mei tai, bæresele og litt forskjellige typer.

Så nå sitter vi igjen med favorittene ❤️
Elastisk bæresjal i nyfødt perioden.
Vevd sjal passer litt større barn, mn samboer likte best ergobaby sin bæresele så blir nok å bruke den og mei tai når lillegull blir litt større :)
Ringslynge er i mine øyne mo makkverk som skaper skuldervondt og skeivstilling:dead:
Trengs ikke å testes :wtf:
Har veldig lyst til å teste vevd bæresjal etterhvert :) hadde ergobaby bæresele når det elastiske sjalet ikke kunne brukes, men savnet liksom sjal!
 
Jeg har en ringslynge etter mellomste men fikk den aldri til.. brukte Ergobaby da hun ble større. Så har jeg en mei tai, men trodde ikke de kunne sitte i den når de er så små.. ser jo nå at jeg tok feil :D så den skal prøves i ettermiddag når mannen kommer hjem, så kanskje jeg kan bevege meg litt mer!
Ellers vurderer jeg rett og slett å kjøpe noe.. men vet ikke hva.
 
Jeg har en ringslynge etter mellomste men fikk den aldri til.. brukte Ergobaby da hun ble større. Så har jeg en mei tai, men trodde ikke de kunne sitte i den når de er så små.. ser jo nå at jeg tok feil :D så den skal prøves i ettermiddag når mannen kommer hjem, så kanskje jeg kan bevege meg litt mer!
Ellers vurderer jeg rett og slett å kjøpe noe.. men vet ikke hva.

Nå når de er så små å ikke har så kontroll over hvor de kaster hode :joyful: så vil jeg anbefale Elastisk bæresjal. Der hode også blir godt "pakket inn" man kan faktisk amme dem i bæresjal også, har ikke prøvd d da
Har hørt om No nyfødt innlegg til ergobaby sine produkter, Mn har ikke prøvd d selv da...
 
Nå når de er så små å ikke har så kontroll over hvor de kaster hode :joyful: så vil jeg anbefale Elastisk bæresjal. Der hode også blir godt "pakket inn" man kan faktisk amme dem i bæresjal også, har ikke prøvd d da
Har hørt om No nyfødt innlegg til ergobaby sine produkter, Mn har ikke prøvd d selv da...
Satt han i meitaien nå til frokost og han slokna før jeg hadde fått sukk for meg, så da trenger jeg ikke kjøpe noe annet tror jeg :)
 
Nokon som har brukt ergobaby omni 360 frå nyfødd? Her fungerer elastisk sjal godt på minien! Han er ei veke, men ganske stor (4300). Men sjalet er dessverre akkurat litt for kort for mannen, og eg trur han syns det er litt styr med knytinga :p Har lyst på ergobaby omni 360, men kanskje det må på ynskjelista til jul om den uansett ikkje er ideel til dei heilt minste?
 
Nokon som har brukt ergobaby omni 360 frå nyfødd? Her fungerer elastisk sjal godt på minien! Han er ei veke, men ganske stor (4300). Men sjalet er dessverre akkurat litt for kort for mannen, og eg trur han syns det er litt styr med knytinga :p Har lyst på ergobaby omni 360, men kanskje det må på ynskjelista til jul om den uansett ikkje er ideel til dei heilt minste?
Prøvd fra ca 6 uker og ikke helt optimalt spør du meg. Litt klumpete og stiv. Om jeg skulle investert i god bæresele hadde jeg gått for angelpack eller tula :) siden han ellerede er såpass stor så passer nok de fleste bæreseler ganske snart :)
 
Embrace er jeg fornøyd med til min lille, men kommer litt an på, ikke alltid jeg føler jeg får den helt til ifht at hodet ligger "trygt" nok uten at han kan slenge ivei på det, men når jeg føler jeg får ham i den riktig så er den helt super :) har bæresjal også, så burde kanskje prøve å gi det en sjanse, ser for meg at det er lettere å pakke ham litt bedre inn i det :):)
 
Back
Topp