Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg bare prøvd embrace et par ganger. Vet ikke helt om jeg får det ordentlig til.. noen som vil legge ut bilder av bæringen?
Bruker caboo close her når han bare vil være nær og jeg vil ha armene fri
Har veldig lyst til å teste vevd bæresjal etterhvert hadde ergobaby bæresele når det elastiske sjalet ikke kunne brukes, men savnet liksom sjal!Tror jeg har prøvd d meste av bære tøy til forrige snuppa sjal, slynge, mei tai, bæresele og litt forskjellige typer.
Så nå sitter vi igjen med favorittene
Elastisk bæresjal i nyfødt perioden.
Vevd sjal passer litt større barn, mn samboer likte best ergobaby sin bæresele så blir nok å bruke den og mei tai når lillegull blir litt større
Ringslynge er i mine øyne mo makkverk som skaper skuldervondt og skeivstilling
Trengs ikke å testes
Jeg har en ringslynge etter mellomste men fikk den aldri til.. brukte Ergobaby da hun ble større. Så har jeg en mei tai, men trodde ikke de kunne sitte i den når de er så små.. ser jo nå at jeg tok feil så den skal prøves i ettermiddag når mannen kommer hjem, så kanskje jeg kan bevege meg litt mer!
Ellers vurderer jeg rett og slett å kjøpe noe.. men vet ikke hva.
Satt han i meitaien nå til frokost og han slokna før jeg hadde fått sukk for meg, så da trenger jeg ikke kjøpe noe annet tror jegNå når de er så små å ikke har så kontroll over hvor de kaster hode så vil jeg anbefale Elastisk bæresjal. Der hode også blir godt "pakket inn" man kan faktisk amme dem i bæresjal også, har ikke prøvd d da
Har hørt om No nyfødt innlegg til ergobaby sine produkter, Mn har ikke prøvd d selv da...
Så bra at du fikk dreisen på det! Alt blir så mye lettere med frie hender kos deg med bæringen!Satt han i meitaien nå til frokost og han slokna før jeg hadde fått sukk for meg, så da trenger jeg ikke kjøpe noe annet tror jeg
Prøvd fra ca 6 uker og ikke helt optimalt spør du meg. Litt klumpete og stiv. Om jeg skulle investert i god bæresele hadde jeg gått for angelpack eller tula siden han ellerede er såpass stor så passer nok de fleste bæreseler ganske snartNokon som har brukt ergobaby omni 360 frå nyfødd? Her fungerer elastisk sjal godt på minien! Han er ei veke, men ganske stor (4300). Men sjalet er dessverre akkurat litt for kort for mannen, og eg trur han syns det er litt styr med knytinga Har lyst på ergobaby omni 360, men kanskje det må på ynskjelista til jul om den uansett ikkje er ideel til dei heilt minste?