Bæretøy

Vi har Caboo bæresjal og ergobaby bæresele. Ergobaby kan fint brukes inne, men jeg liker den best til litt større babyer for da slipper man nyfødtinnlegget, som jeg synes er styrete.

Cabooen er kjempeflott til nyfødte!

Vi har Caboo bæresjal og ergobaby bæresele. Ergobaby kan fint brukes inne, men jeg liker den best til litt større babyer for da slipper man nyfødtinnlegget, som jeg synes er styrete.

Cabooen er kjempeflott til nyfødte!

Er bæresjal og ringsjal det samme?

Bæresjal er vel generelt og ringsjal er et med ringer i så "knytingen" går fortere ;) mange ringsjal er sydd om fra tidl lange hele sjal :) bæresjal får du i utrolig mange strl, materiale osv. Noen egner seg godt til våre små ferske, mens andre egner seg bedre til eldre babyer eller toddlere. Utrolig greit å finne noen i nærmiljøet å få hjelp av ;)

Nesten. Caboo er et formsydd bæresjal med ringer. Det er lettere å få på enn et bæresjal som må knytes. Man putter bare babyen inni og strammer tøyet i ringene. Liker det mye bedre enn det elastiske bæresjalet vi hadde til storesøster, for det var så innmari mye knyting. ;)

Testa ut meitai i dag. Den var god nå som han er så liten. Men den liker eg ikkje når dei er større. Har nesten ikkje brukt den til jentene.

Back
Topp