Bæretøy

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dere som har erfaring fra før med bæretøy. Hva anbefaler dere å bære nyfødte i? Jeg har en manduca og en meitai, men disse er best fra 3-4 mnds alder syns jeg.. er så usikker på hva jeg skal bære i i nyfødtperioden.

Husker jeg hadde Baby Bjørn til datteren min, den var vi ikke fornøyd med :/
Har lyst på ett slikt sjal av noe slag denne gangen, hører så mye positivt! Men uten erfaring, er det vanskelig å velge :o

Har moby wrap som me brukte når storesøsteren var nyfødt, syns der var gull verdt :-) Tenker det blir enda bedre denne gang da storesøster er sommerbaby å det sjalet er litt tykt, så tror det passer supert til vinterbaby :-D

Husker jeg hadde Baby Bjørn til datteren min, den var vi ikke fornøyd med :/
Har lyst på ett slikt sjal av noe slag denne gangen, hører så mye positivt! Men uten erfaring, er det vanskelig å velge :eek:

Ja, de babybjørnene er ikke et alternativ. :) Veldig fornøyd med manduca og meitai når de er større. Men må nesten bli et sjal nå :)

Ja, de babybjørnene er ikke et alternativ. :) Veldig fornøyd med manduca og meitai når de er større. Men må nesten bli et sjal nå :)
Ja baby bjørn var rett og slett fæl :/
Vil ha sjal jeg også! Men må ikke være for innvikla for min del, skal få det på meg også, haha :)

Jeg har "snopet" en Kengurutube, men den er bare til innebæring de første ukene. Jeg ville neppe kjøpt den om vi ikke fryktet prematurfødsel.

Til vintermånedene tenker jeg også på sjal. Jeg *tror* at jeg har et godt og varmt Didymos-sjal liggende, men sjansen er stor for at det er kommet nye fristelser de siste ti årene... Kanskje noe elastisk er best?

Har et elastisk sjal (moby) som jeg prøvde å bruke når mini var nyfødt, men han fant sjelden roen i det. Han hadde kolikk og var generelt urolig, så det skulle jo vært midt i blinken, men det funket ikke for han.. Håper det funker bedre denne gang:) så har vi en manduca som vi brukte veldig mye! Bæresele er genialt!!

Jeg hadde både sjal og en bæresele-sak (ikke av typen Baby-Bjørn) til min yngste, men husker ikke hvilken type det var... Brukte begge deler mye, så regner med jeg går til innkjøp av noe denne gangen også.
Men trenger nok en oppdatering på hva som finnes og hva som er bra.
Noen som vil bidra med linker?

Jeg hadde både sjal og en bæresele-sak (ikke av typen Baby-Bjørn) til min yngste, men husker ikke hvilken type det var... Brukte begge deler mye, så regner med jeg går til innkjøp av noe denne gangen også.
Men trenger nok en oppdatering på hva som finnes og hva som er bra.
Noen som vil bidra med linker?
Bereglede.no har mye bra :) Ellers er det vel noe som heter tettinntil.no tror jeg :)

Bereglede.no har mye bra :) Ellers er det vel noe som heter tettinntil.no tror jeg :)
Tusen takk :)
Nå husker jeg hva jeg hadde...
Jeg hadde et Didymos sjal, en Meitai OG en ringslynge. Ringslyngen slet jeg med å få til, men både sjal og Meitai var supre.
Haha, da fant jeg noe å gjøre på i kveld!
#nettshopping

Back
Topp