Bæretøy

Jeg hadde både moby wrap og ergobaby til min siste. Dessverre var han ingen bærebaby, men kommer nok til å bruke ergoen mer når han blir større =)
Eldstemor ble bært i flere år i mobywrap/ringslynge =)

Ergo her også! Elsker, elsker, elsker den bæresela altså! Med mellomstemann brukte jeg den fra han var 0 til 3 år. Selv ikke når han var 3 og ganske tung fikk jeg vondt i ryggen av å bære han på tur. Om vinteren satt han i Ergoen når vi var på skitur og om sommeren satt han på ryggen når jeg sykla :-)

Jeg har Beco butterfly 2 fra før, men vurderer å kjøpe Ergobaby da jeg tror den passer meg som bærer bedre. :) Dersom baby får kolikk slik som storebroren så blir jeg nok å kjøpe Caboo bæresjal. :)

Har kjøpt ergo startpakke med spedbarnsinnlegg, aldri prøvd den så blir spennende å prøve ut :)

Har kjøpt ergobaby 360 med spedbarnsinnlegg :) Forskjellen på den og original er vel at ungene kan sitte på litt flere måter med 360
Må man kjøpe spedbarnsinnlegg i tillegg på Ergobaby 360 også? Mener jeg leste et sted at det ikke var nødvendig eller at det fulgte med selve bæreselen der. Men mulig jeg husker feil..
Har også mest lyst på 360, slik at babyen etterkvart kan sitte og se fremover:-)

Jeg har hatt babybjørn og ergobaby, men solgte ergobabyen, da jeg syns den var mer tungvindt å få på alene (selv om den skal være bedre enn babybjørn ift hvor behagelig det er å bære barnet for kroppen).

I tillegg hadde jeg bæresjal da storebror var bitteliten :)

Må man kjøpe spedbarnsinnlegg i tillegg på Ergobaby 360 også? Mener jeg leste et sted at det ikke var nødvendig eller at det fulgte med selve bæreselen der. Men mulig jeg husker feil..
Har også mest lyst på 360, slik at babyen etterkvart kan sitte og se fremover:)
Det følger ikke med nei. Det står på pakken at det er opp til 4 mnd tror jeg man skal bruke det innlegget. Uten så tror jeg babyen vil bli for liten. De klarer jo ikke å holde hodet eller noe annet på plass selv.

Det følger ikke med nei. Det står på pakken at det er opp til 4 mnd tror jeg man skal bruke det innlegget. Uten så tror jeg babyen vil bli for liten. De klarer jo ikke å holde hodet eller noe annet på plass selv.
På noen pakker følger det med :)

Du kan kjøpe sånn startpakke og da følger det med. Er litt tilbudet på de nå
Det gjelder vel ikke den nye 360? Jeg har ikke sett noen av de med innlegg, men noen av de andre ergobaby har jeg sett med det ja.

Vi har manduca, mai tai og vevd bæresjal etter førstemann. Blir å bruke de igjen nå til tredje barn :-) Vi har brukt manducaen mest. Lett for både mor og far å bære i den. Jeg brukte sjalet mye til første, men nr 2 brukte vi bare manduca. Mai taien er nesten ubrukt. Prøve å få brukt den mer denne gangen :-)

Back
Topp