Bæretøy

Vi brukte Meitai til storebror, skal bruke den denne gangen også. Var veldig fornøyd med den. Har lyst å prøve mobywrap og ergobaby :)

Vi har ergobaby bæresele og bæresjal -BB slen.
Veldig fornøyd med begge deler :)

Har en klassisk baby björn bæresele og er fornøyd med den. Blir den også til den kommende babyen.

Last edited:
Tror jeg prøver med på ergo baby skjønner ikke hvordan man knyter disse sjala :) gode erfaringer med ergo baby?

Mei-Tai :Heartbigred er såååå god å bære med og i... ungene mine har trivdes kjempegodt oppi og den er go for kroppen/ryggen min. Litt pes med knytinga helt i starten, men man lærer seg det rimelig kjapt om man bruker den endel. Også lett å sy selv, for dem som er gla i og flinke til å sy.
Husker jeg tok bilder av påknyting for 2 el 3 slørelser på babis + brettemåte så sela blir liten når du ikke bruker den; kanskje jeg sku leita frem dem igjen... Også deilig at den kan brukes fra nyfødt til hvertfall 3-4 år.

Har kjøpt ergo så skal prøve ut det før jeg evt kjøper noe annet.

Eg brukte elastisk sjal og manduca bæresele forrige gang, veldig fornøyd med begge deler og komme til å bruke dei denne gangen og. Var litt beskymra for knyttinga eg og men kom veldig fort inn i det. Ligg masse oppskrifter på knytting på nett.

Hadde Baby Bjørn Active sist, men vil ikke anbefale den siden den ikke gir noen god benstilling for babyen.

Jeg har brukt Mobywrap til to av mine, veldig fornøyd, kan bæres på mange forskjellige måter, kan tilogmed amme mens de ligger i den! Har også prøvd meitai og babybjørn, men de støtter ikke babyen like godt synes jeg, spesielt ikke babyjørn hvor armer og bein bare henger rett ned. Kan umulig være veldig behagelig for babyen..

Noen som har prøvd både ergobaby bæresele og den nyeste til baby Bjørn? Har baby Bjørn fra forrige man som er den nyeste typen som er merergonomisk enn den gamle typen men bare lurer litt på om ergobabyen er bedre?

Back
Topp