Bæretøy

LuringNr3

Gift med forumet
Noen som har tenkt til å bruke noe slags bæretøy?

Jeg hadde bæresele sist, syns det var praktisk i en periode, men kutta det fort ut...
Denne gangen har jeg litt lyst til å prøve bæresjal. Man kan jo bruke det litt mer enn bæresele, da barnet kan ligge i det uten å få noen belastning på rygg og hofter :)

Har kjøpt bæresjal (MobyWrap), og skal kjøpe bæresele etterhvert hvis bæringa slår an. Med de vanlige BabyBjørn-modellene har jeg og hørt at man skal begrense bæringa endel pga belastning på rygg og hofter, men med ergonomiske bæreseler av typen Manduca og Ergobaby så kan du bære like mye som i bæresjal - også i starten (med spedbarnsinnlegg i ergoen). Er jo kjappere å få av og på med bæresele, og veldig gunstig etterhvert når det blir litt vekt på babyene, da kan det bli litt tungt i bæresjal (har jeg hørt).

Har ergobaby,har litt lyst å prøve sjal,vi får se:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har prøvd litt av hvert med de to eldste, fra babybjorn til sjal, og med litt erfaring bestemte jeg meg for en ergonomisk sele som kan klipses på og kan brukes både på mage og rygg. Endte opp med ergobaby bæresele med spedbarnsinnlegg :D gleder meg til mange fjellturer med snuppa i bæresele :)

Eg er veldig usikker.. trur ikkje eg tørr når eg er aleine, men kanskje om vi er på tur heile famillien:)

Vi har baby bjørn etter Mina, og kommer til å bruke den de få gangene vi skal bruke den.

Jeg har lyst på Sino elastisk bæresjal ! Det har jeg hørt mye om! Planen var å kjøpe på fredag... Men da kom jo ungen :p så må få kjøpt det så fort jeg kan!

-- tasting fra mobil --

Usikker jeg. Lurer på en ergo.. Men jeg er veldig glad i å trille vogn også. Også er jeg en fjellgeit, men tror ikke det blir noen fjellturer før jeg kan bruke bæremeis. Hadde elastisk sjal til snuppa, men brukte det ikke..

Hadde bæresele til vesla - som aldri ble brukt! Turte rett og slett ikke å slippe taket rundt babyen uansett, så det blir ingen denne gangen. Og skulle det blitt et stort behov, så har jeg jo forsåvidt en fortsatt :p

Vi har kjøpt en bæresele fra manduca. Mannen har tatt seg tid til å lese seg fram til hvilken som var best for oss :) ser for oss at det blir lettere å lufte hunden uten å ta med vogn heletiden :)

Back
Topp