Bæretøy

Shauri

Forumet er livet
VIP
Ser flere av dere har eller har tenkt å skaffe ergo. Har dere erfaring eller lyst å prøve andre ting? Selv har jeg elastisk bæresjal og mei tai. Mei tai'en synes jeg er litt for stor foreløpig, men vi prøver den med jevne mellomrom og han trives i den. Det elastiske sjalet er deilig - men til tider litt vel elastisk nå som han begynner å bli tyngre. Så jeg vurderer å kjøpe meg vevd sjal - liker å knytte - men litt usikker på hvordan det vil være når jeg ikke har den fleksibiliteten som det elastiske sjalet gir.

Ja, jeg kunne godt tenke meg å prøve andre ting, men har ikke noe erfaring med annet enn bæreselen, så føler meg litt usikker på hva jeg evt skulle prøvd og hva som kunne passet oss.

Jeg har ingen erfaring med noe som helst, så derfor "kjører jeg safe" og velger bæresele :p:rolleyes:

Vi har bare brukt selen noen få ganger enda, så her blir det den:-)

Vi elsker meitai som nettopp har blitt passe!

Jeg har akkurat kjøpt ringslynge, og den er vi veldig fornøyd med! Jeg liker ikke knytinga så synes slynga er kjempeflott :)

Vi fikk ergo til "fødselsgave". Men jeg føler ikke at jeg får den helt til.. syns den er litt stiv.

Vi fikk ringslynge i gave, men hun liker den ikke..ser ikke nok og kaver. Bæreselen har vi ikke brukt så mye men har ergobaby. Vi kjøpte den mest med tanke på flyreiser og slikt. Burde kanskje begynne å venne hun til den.

Vi fikk ringslynge i gave, men hun liker den ikke..ser ikke nok og kaver. Bæreselen har vi ikke brukt så mye men har ergobaby. Vi kjøpte den mest med tanke på flyreiser og slikt. Burde kanskje begynne å venne hun til den.
Det er gull verdt altså! =)
Og når de er litt større som nå, ser de masse i ringslyngen. Blir akkurat som å bære de på hoften, men man får armene fri :D

Er veldig lurt å venne de til bæretøy ja, ellers risikerer dere myyye protester når dere først MÅ bruke den;)

Back
Topp