bæresjal...

Silly

Elsker forumet
har sett forskjellige sider som har bilder av nyfødt-bæresjal... eller frosk-bæresjal var det vel de kalte det....[8|] men jeg finner ingen oppskrift på de...
er det noen som kan hjelpe meg med det??[:D]

ORIGINAL: Tante Stolt

Prøv på www.tettintil.no
der fant jeg ett par oppskrifter jeg brukte, gleder meg til å prøve dem[:)]

hmm... finner ikke oppskriften på de her heller jeg.....[8|][:D] *blond.......*

Er akkurat kommet hjem fra Marit nå, vi skal sy mei tai og har sittet og sett igjennom oppskrifter idag- skal høre med henne hvor de ligger, så kan vi sende de til deg vettu![;)] 

ORIGINAL: Hot*Mama

Er akkurat kommet hjem fra Marit nå, vi skal sy mei tai og har sittet og sett igjennom oppskrifter idag- skal høre med henne hvor de ligger, så kan vi sende de til deg vettu![;)] 

å, så gøy da!
har så lyst til å prøve å lage en....[:D]
skulle gjerne begynt snart, jeg trenger god tid!![8|][:D]

åååå til meg også takk [:)] 

ORIGINAL: siric

åååå til meg også takk [:)] 

Jupp![:)]

ORIGINAL: Silly

å, så gøy da!

Det tar visst ikke lang tid, om du kan sy litt på maskin da?![:D] Jeg får prøve først, så kan jo vi to sy etterpå![;)]

ORIGINAL: Silly

å, så gøy da!

Det tar visst ikke lang tid, om du kan sy litt på maskin da?![:D] Jeg får prøve først, så kan jo vi to sy etterpå![;)]

nei har også hørt at det er fort gjort!
er ikke racer på maskin, men har gjort det noen ganger.........[8|][:D]
vil gjerne lage det sammen med deg! hadde vært koselig![:)]

ORIGINAL: Tusull

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_sysiden.htm

Her er linken til sysiden.. er jo flere forskjellige bæredingser dere kan sy..
Selv har jeg MT (sydde selv ja) og anbefaler det på det sterkeste [;)]

Fannt en fin instruksjon der på mei tai[:D] Men står jo ikke noe oppskrift/mål eller noe...??[&:] jeg er helt grønn på å sy! Trenger alt med teskje[8D]

Det skal stå mål på en av Mei Tai oppskriftene.. Står helt stille på målene nå,men stroppene kommer jo an på din str. Jeg må ha lengre stropper enn Hot*mama,for ho er slank og fin mens jeg er stor og i fin[:D]

Mei Tai er foresten kjempe greit å sy. Ikke noe problem. Jeg har sydd tre stk og har klippet stoff til å lage noen til[:)]

ORIGINAL: Happy87

ORIGINAL: Tusull

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_sysiden.htm

Her er linken til sysiden.. er jo flere forskjellige bæredingser dere kan sy..
Selv har jeg MT (sydde selv ja) og anbefaler det på det sterkeste [;)]

Fannt en fin instruksjon der på mei tai[:D] Men står jo ikke noe oppskrift/mål eller noe...??[&:] jeg er helt grønn på å sy! Trenger alt med teskje[8D]

ja det er det jeg også må ha...mål og oppskrift  med teskje..greier ihvertfall ikke sy etter den oppskriften der inne [:D]

Back
Topp