Bæresjal

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Jeg har en ergobaby sjal som knytes- veldig enkel i bruk. Men hver gang vi legger henne i det så blir det så varmt der. Temp hjemme er ca 20 grader. Vi har prøvd å ta av oss på toppen og hatt henne nedi i kun bleie men det blir så varmt og klamt mellom mannens brystkasse og hennes. Blir redd for overoppheting...erfaring med bæresjal og varme? Noen som har lignende problem? Forslag til løsning? :p hadde vært utrolig kjekt med hvertfall en hånd fri når mannen skal tilbake på jobb

Innendørs har jeg kun hatt på en singlet på meg selv og body og strømpebukse på babyen.. ikke opplevd at det blir for varmt.. er du sikker på at det er for varmt for babyen? Svetter hun? Kjenn i nakken på babyen.. er hun passelig temperatur der så går det nok fint.. om det er for varmt kan du jo bare ha body på baby..

Er nok lurere med en t-skjorte i mellom enn hud mot hud direkte da dette fort blir varmere enn med tynne klær i mellom :) Kroppsvarme er jo beste oppvarmingsmåte ;)

Sniker fra november, har samme problem her. Vesla er veldig varm av seg. Har moby wrap. Har prøv mye rart, både begge fullt påkledd og bare bleie på baby og bar overkropp på meg. Funnet ut at det beste er baby i bare bleia og at jeg har en tynn tskjorte eller singlet på meg så det ikke blir så klamt. Utover det må vi rett og slett bare begrense tiden i sjalet siden hun blir så varm. Litt dumt, siden det avlaster så fint, men som deg er jeg redd hun skal overopphete.

Jeg sliter med det samme - ikke i bæretøy på dagtid, men når babyen sover oppe på brystet mitt om natten. Da blir det veldig klamt og varmt.

Akkurat nå ligger lille i et caboo close bæresjal i velour overall med ullbody under og jeg har på meg en skikkelig tykk strikkegenser. Det er 20.3 grader i rommet og begge er akkurat passe varme.

Jeg sliter med det samme - ikke i bæretøy på dagtid, men når babyen sover oppe på brystet mitt om natten. Da blir det veldig klamt og varmt.

Akkurat nå ligger lille i et caboo close bæresjal i velour overall med ullbody under og jeg har på meg en skikkelig tykk strikkegenser. Det er 20.3 grader i rommet og begge er akkurat passe varme.

Oi ikke verst, er det noe spesielt med caboo kanskje? :p hun blir klam av å sove på magen min også men det er liksom ok siden hun kan røre seg mer og lufttilstrømming er bedre enn i et sjal.

jeg har en liten gutt som er veldig varm, men vet at dette stammer fra faren side da alle er veldig varme, men når jeg bruker min bæresele har jeg bare en body og bukse på han. Har caboo dx bæresele da, så den er litt ventilerende i stoffet.
Men har lært at vis jeg legger han feil oppi blir han ekstra varm så finnes noen spesielle tekniker på dette.

Back
Topp