Bæresjal?

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Hjelp. Jeg sitter å ser på jungelen av bæresjal og er så usikker på hva jeg skal velge. Har en ergobaby original, men tenker at ett sjal hadde vært greit de første mnd. Har kommet frem til 3 stykk jeg syntes virker ok, og lurer på om noen har erfaring med ett av disse? Ergobaby bæresjal hybrid, moby wrap bæresjal eller babylonia Bæresjal tricot-slen?
 
Jeg har bestilt et Fidella sjal. Ikke elastisk da. Jeg ville ha noe jeg kan bruke utover de første månedene og som ikke blir for varmt :)
 
Elsker moby wrap :)
De har et bambus sjal jeg vurderer å kjøpe:)
 
Jeg har en moby wrap, 2 hjemmesydde mei tai'er og en ergobaby. Moby Wrapen jeg har er elastisk med et uelastisk panel foran. Gleder meg til å bruke den, det er så kos med sjalbæring. :D Har ikke voldsomt mye erfaring med den, men har båret niesene mine litt i den, og synes den funker kjempefint. :)
 
Hjelp. Jeg sitter å ser på jungelen av bæresjal og er så usikker på hva jeg skal velge. Har en ergobaby original, men tenker at ett sjal hadde vært greit de første mnd. Har kommet frem til 3 stykk jeg syntes virker ok, og lurer på om noen har erfaring med ett av disse? Ergobaby bæresjal hybrid, moby wrap bæresjal eller babylonia Bæresjal tricot-slen?
Jeg har hatt de to siste der og synes de er litt vel tette og varme :) denne gangen ska jeg ha Aldoria bambus sjal :)
 
Jeg har kjøpt Caboo 2015 som jeg gleder meg veldig til å prøve!

Har er elastisk sjal fra Mamaslife fra før og en mei tai.
 
Jeg har bare sydd (eller mest klipt til) selv, aner ikke hva det heter, utenom bæresjal? Har ikke tenkt til å sette meg inn i alle alternativene jeg går glipp av, hehe :)
 
...og nå også en fastvikle fra Elleville!
 
Jeg har mobywrap :) kjempe fornøyd
 
Har Caboo+, slipper like mye knyting og styr som med bæresjal. Er litt knyting, men kan brukes i mange ulike stillinger og passer fra nyfødt (2,3kg eller noe). Bruker det på min jente som er prematur og hun liker det veldig godt :)
 
Back
Topp