Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker du nyfødtinnlegg? Når kan man bruke den uten?Hos oss funket ikke sjal, men Ergobaby 360 er knall!
Når babyen er så stor at midtpanelet går fra knehase til knehase og babyen kan sitte med beina nedover. Ca 5 måneder.Bruker du nyfødtinnlegg? Når kan man bruke den uten?
Kjøpte 360 ca 1 dag før de lanserte adapt typisk.Når babyen er så stor at midtpanelet går fra knehase til knehase og babyen kan sitte med beina nedover. Ca 5 måneder.
Ergobaby Adapt derimot behøver man ikke innlegg i
I vår står det 5,5kg eller 4 måneder. Men at ungen må holde hodet stabilt. Syns ikke det er så mye stress med det innlegget jeg.Bruker du nyfødtinnlegg? Når kan man bruke den uten?
Viktigste er at babyen er så stor at beina henger nedover på utsiden av midtpanelet, det skal gå bak knehasen så beina henger frittI vår står det 5,5kg eller 4 måneder. Men at ungen må holde hodet stabilt. Syns ikke det er så mye stress med det innlegget jeg.
Så frustrerende!Kjøpte 360 ca 1 dag før de lanserte adapt typisk.
Min nektet totalt å sitte i det. Han virket som han var for stor. Han blir 10 uker på mandag og godt over 6kg. For prøve om han vil uten innlegget. Blir gal av å måtte bære hele tiden. Får absolutt ikke gjort noen ting som helst.I vår står det 5,5kg eller 4 måneder. Men at ungen må holde hodet stabilt. Syns ikke det er så mye stress med det innlegget jeg.
Min nektet totalt å sitte i det. Han virket som han var for stor. Han blir 10 uker på mandag og godt over 6kg. For prøve om han vil uten innlegget. Blir gal av å måtte bære hele tiden. Får absolutt ikke gjort noen ting som helst.
Manduca har vel et spedbarnsinnlegg har den ikke? Som er kneppet fast inni? Eller husker jeg feil?Dytter litt på denna jeg!
Har en manduca, men føler hun drukner litt i den for paneler er bredt, hun er kanskje litt liten ennå? 11 uker gammel i dag og rundt 5 kilo..
Kunne kanskje tenkt meg et sjal å bruke i sommer og ser ergobaby 4d hybrid kan brukes opp til 13 kilo.. Noen som har den?
Blitt medlem av bæregruppa på face, men blir jo bare mer forvirra
Er vel litt erfaring her inne nå med bæring kanskje?