Bæresjal

Ok... Så bare på både bruksanvisning og demovideo på YouTube at de satt i froskestilling... Må prøve en dag. Lille ville jo heller ikke sitte i ringslynga, men han gråt en del og var ikke helt i slaget den dagen vi prøvde...
Blir endel krangling her også om han allerede er urolig. Best å prøve når han er rolig. ;)

Ja får finne et bra tidspunkt :) vil jo gjerne at han skal like å sitte i den. Tror det vil gjøre hverdagen litt enklere :p
Ja absolutt! Lillebror blir som regel litt hissig idet jeg setter han i sjalet. Men så hopper jeg litt rundt og da roer han seg som regel. Men han blir ikke blid om jeg stopper opp, så må bare holde meg i bevegelse så lenge han sitter i det. :P

Dei anbefalar at bebien skal få «sitje» i bæresjalet slik dei vel ha beina når du tar h*n opp. Mange bebiar har beina i froskestilling når du tar dei opp, og skal få sitja slik. Andre har beina ut, og skal sitja i M-stilling :-)

Dei anbefalar at bebien skal få «sitje» i bæresjalet slik dei vel ha beina når du tar h*n opp. Mange bebiar har beina i froskestilling når du tar dei opp, og skal få sitja slik. Andre har beina ut, og skal sitja i M-stilling :-)

Min vil alltid ha beina i froskestilling når han er i armene... Drar de alltid oppunder seg... Har vært redd for at det også er feil da, men har latt han være sånn siden han tydelig synes det er godt :)

Back
Topp