Bæresjal

Caboo Close :) Vi har aldri hatt bære sjal før men synes den er veldig enkel å knyte da den er "ferdig" oppsatt på en måte :) Veldig fornøyd med den og lillegutt trives kjempe godt i den :)

Ringslynga er min favoritt. :) har Caboo også men har ikke fått prøvd den skikkelig enda.

Tydelig en gjenganger her! Tusen takk, da skal jeg se om det ikke blir den :-)

Nettopp kjøpt oss Caboo close. Helt fantastisk!!! Og så deilig å ha hendene litt fri, men samtidig ha hun nær ❤

Hvor kjøpte du og pris? Hadde sett for meg å bruke 500ish, men jeg kan visst fortsette å drømme virker det som :)
Jeg kjøpte brukt. Ett som var brukt 2 ganger :) tok for lang tid før de skulle få det inn på babyshop igjen. Eller så selger de det på bereglede.no ;) men du får det nok ikke til 500kr for nytt. Jeg ga 400kr for pent brukt :)

Jeg kjøpte brukt. Ett som var brukt 2 ganger :) tok for lang tid før de skulle få det inn på babyshop igjen. Eller så selger de det på bereglede.no ;) men du får det nok ikke til 500kr for nytt. Jeg ga 400kr for pent brukt :)

Du har nok et poeng... Mannen e tilbake på jobb nå og jeg blir super stressa av at hun ikke vil ligge for seg selv så jeg får gjort litt, så kjøpte det nytt i går til 999kr. Foreløpig har jeg ikke knekt koden helt hvordan bruke det mest effektivt uten at nakken slenger, men satser på det var ammetåka som kom i veien :-)

Dere som har Caboo, jeg kløner litt med å få ham hengende riktig i M stilling, står og ser i speilet og er redd for å gjøre noe feil, har sett på YouTube demo til og med. Er så redd for å gjøre noe galt med hoftene hans. Syntes dere det var rett fram?

Har dere prøvd cross carry også?
Helsesøster ville helst jeg skulle ha ham på tvers...

Dere som har Caboo, jeg kløner litt med å få ham hengende riktig i M stilling, står og ser i speilet og er redd for å gjøre noe feil, har sett på YouTube demo til og med. Er så redd for å gjøre noe galt med hoftene hans. Syntes dere det var rett fram?
Har du et bilde? :P

Jeg sliter med det samme... I tillegg var lille veldig urolig, bare gråt og gråt så jeg ga også opp :p må prøve igjen :)

De burde ikke ligge så mye i bæretøy, det blir fort feil belastning for dem. Hva begrunnet hun med for å bære på tvers?

De burde ikke ligge så mye i bæretøy, det blir fort feil belastning for dem. Hva begrunnet hun med for å bære på tvers?
At fysio anbefaler på tvers fremfor andre veger hvis man skal bære litt.
Jeg bærer mye, men med armene, i blant kunne det være praktisk med en eller to armer fri ;-)

At fysio anbefaler på tvers fremfor andre veger hvis man skal bære litt.
Jeg bærer mye, men med armene, i blant kunne det være praktisk med en eller to armer fri ;-)
Høres merkelig ut, for alle anbefaler jo at man bærer de sittende i M-form, i bæretøy da. Det skal gi den mest ergonomiske belastninga og da kan de sitte i timesvis. Hvis man bærer liggende er det mer begrensning på hvor lenge de bør bæres av gangen. ;)

Men ja, bæretøy er veldig praktisk!

Høres merkelig ut, for alle anbefaler jo at man bærer de sittende i M-form, i bæretøy da. Det skal gi den mest ergonomiske belastninga og da kan de sitte i timesvis. Hvis man bærer liggende er det mer begrensning på hvor lenge de bør bæres av gangen. ;)

Men ja, bæretøy er veldig praktisk!
Tror jeg går for m stilling, jeg bruker nok ikke ofte og kan ikke tenke meg han liker å ligge særlig lenge på tvers ;-)

Vi fikk også en ergobaby med nyfødtinnlegg i gave, men der skal han jo sitte i froskestilling... Ville dere ikke brukt den da?

Vi fikk også en ergobaby med nyfødtinnlegg i gave, men der skal han jo sitte i froskestilling... Ville dere ikke brukt den da?
De kan sitte i M-form i nyfødtinnlegget, det er også mye enklere enn å få de i froskestilling. ;)

De kan sitte i M-form i nyfødtinnlegget, det er også mye enklere enn å få de i froskestilling. ;)

Ok... Så bare på både bruksanvisning og demovideo på YouTube at de satt i froskestilling... Må prøve en dag. Lille ville jo heller ikke sitte i ringslynga, men han gråt en del og var ikke helt i slaget den dagen vi prøvde...

Back
Topp