Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det samme. Tenkte jeg skulle bruke det i tillegg til ergobaby 360Er det noen andres som har tenkt å ha bæresjal? Eller har erfaring med dette. Men har ingen erfaring og kjenner ingen med erfaring så her trenger jeg så mye info som mulig
Fortell ulemper og fordeler.
Takk for alle svar![]()
Tisen takk for godt svarJeg har noen sjal fra førstemann men er ingen ekspert. For de minste syns jeg elastisk sjal og ringslynge er bra. Når babyen blir litt større er det vevde sjal (altså ikke elastiske) som er tingen. Og fortsatt ringslynge da.
Det finnes et haaaav av ulike sjal; ulike lengder, ulike stoff og blandinger av stoff og ulik vev-tetthet (også kalt gsm). Det finnes masse info rundt om på nett, så anbefaler å søke opp bæregrupper på face, bæreforum på nett (feks tettinntil.no) og rett og slett bare lese litt rundtomkring.
Men til fordeler og ulemper; sjal krever litt trening for å få til, men er til gjengjeld helt suverene når det kommer til bærekomfort. Også finnes det fantastisk mange vakre sjal (noen riktignok absurd dyre...).
Hihi. Keg satser på at øvelse gjør mester hos megJeg skal ha Caboo. Er så dårlig på å knyte vanlig sjal jeg![]()
Takk for svar. Bor i stavanger så kan søke opp bæregruppee på facebook her i nærområdet. Takk for svarPrøvde et ringsjal på egenhånd med Jr og følte det ikke var helt min greie. Usikker på om jeg festet rett etc.
Har brukt en baby bjørn og en Manduca i ettertid og synes de har vært greie og ikke trengte så mye kunnskap for å feste rett.
Ser at de fleste som bærer mye er engasjerte i grupper på Facebook i nærmiljøet sitt og ofte har møter hvor bærere og andre som måtte ha interesse av å bære kan få komme og se og prøve. I Kristiansund skal de ha bæretreff den 13.04.16
Er helt fersk i gamet: bæretube?Jeg har ergo 360, men i starten skal vi bruke caboo close. Så enkelt i forhold til moby wrap som jeg brukte på storebror. Greit med noe som går fort noe man har en på 2,5 også.
Regner med å bære mye denne gangen også.
Det er bra for barnet og man har 2 helder ledig til en hver tid!
Anbefaler å melde seg inn i Norsk bæregruppe på Facebook. Man får masse tips og veiledning der inne
På sykehuset kommer vi til å bruke bæretube og caboo, mest mulig hudkontakt er gull!
Hm... ser ut som en slags tubetopp syns jegEr helt fersk i gamet: bæretube?![]()
Hm...den så jo ganske så grei ut, ja! Skriver den opp på listen så får jeg seHm... ser ut som en slags tubetopp syns jegGooglet den og den så jo god ut. Har ikke hørt om den før.
Dumt spm , men er dn så stram av baby ikke faller ut og ligger helt tykt der?Er den stram topp som man putter den lille oppi. Mange sykehus selger de for 50kr, bla Ahus
Ja men den er ikke til å gå like mye rundt med vil jeg tro. Ville nok alltid holdt en hånd under. Kommer i flere str og mener jegDumt spm , men er dn så stram av baby ikke faller ut og ligger helt tykt der?