Bæresjal

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Prøver bæresjal idag, siden babyen ikke vil sove mer enn en halvtime før hun våkner, hun likte det imens jeg gikk. Men vil IKKE hA hodet støttet. Så jeg må gå og holde på nakken :( hvordan gjør dere det med deres?

Prøvde også sjal først og hadde samme problem.. Måtte eventuelt gå rundt og støtte til han sovnet og så lirke det inn.

Ble lettere med bæreselen, hvor det støttes meg naturlig

Prøvde også sjal først og hadde samme problem.. Måtte eventuelt gå rundt og støtte til han sovnet og så lirke det inn.

Ble lettere med bæreselen, hvor det støttes meg naturlig
Det er sant, det dekker høyere, kan bruke den innendørs :) har en ergobaby original m.innlegg, men synes alle de sjalene og selene er klønete, var på hengende håret at jeg klarte å få på bæresjalet alene :p men må bare prøve..

Det er sant, det dekker høyere, kan bruke den innendørs :) har en ergobaby original m.innlegg, men synes alle de sjalene og selene er klønete, var på hengende håret at jeg klarte å få på bæresjalet alene :p men må bare prøve..
Er vel bare å prøve seg frem og trene på å ta dem av og på - øvelse gjør mester ;)

Har en ergobaby 360, veldig grei å få av og på. Ulempen er hvis han sover og jeg vil ta ham ut - har nesten ikke uten å vekke ham...

Vi bruker bæresjal her, og ofte må hodet støttes til hun sovner ja, men eg synes bæresjal er veldig greit for det om, men en må vel bare prøve seg frem og finne ut hva passer kvar og en best :)

Bruker sjal og må ofte støtte. Når han sovner eller er veldig trett godtar han at jeg tar den delen av sjalet som går over skuldra over hodet. Nå er han så stødig i nakken at han egentlig kan holde selv, iallfall når han lener seg mot meg.

Back
Topp