Bæresjal

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Tenkte å ønske meg elastisk sjal til jul. Har brukt mye bæretøy med de to minste- sjal, mei tai, slynge etc, men aldri elastisk sjal.
Leste på bereglede.no at de anbefaler Aldoria eller Sino. Noen erfaringer med disse eller andre som Moby?

Dessverre, men takk for inspirasjons til julegave :-)

Ingen erfaring med de du nevner, men jeg hadde en Moby wrap og en Babylonia Tricot Slen. Sistnevnte ble favoritten og MobyWrap'en ble solgt. :-)

Ser forøvrig at de nå har begynt å selge noen ferdigknyttede elastiske sjal som f.eks Caboo. Den er jeg litt nysgjerrig på.

Digget caboo. Gleder meg til å begynne å bruke det igjen :) lett å bruke, lett å ha med. Guttungen satt godt og koste seg til han var ganske stor. Også veldig fint å amme i :)

Har ikke prøvd noen andre bæresjal :)

Jeg hadde moby til eldstemann og brukte det egentlig sjelden, for det var så langt å knytte. Brukte heller mei taien da han ble eldre. Men har ikke solgt mobyen så prøver igjen med nestemann :)

Moby har kommet i en ny versjon, ser jeg. Vet ikke om det er den dere har prøvd eller den gamle? Uansett så er prisforskjellen så liten at jeg nok går for en av de bereglede anbefaler.

Jeg kommer til å prøve caboo, rett og slett fordi jeg ser for meg at de lange sjalendene på moby kan være litt knot hvis jeg eksempelvis må knyte utendørs en gang, selv om ordentlig sjal er mer fleksibelt. Har ingen erfaring med det da, men har lest om det, og ei venninne av meg har brukt caboo i starten og syns det var kjempestas :)

Når h*n blir for tung for caboo blir det nok manduca eller tilsvarende, for se hva som passer oss best :)

Jeg kommer til å prøve caboo, rett og slett fordi jeg ser for meg at de lange sjalendene på moby kan være litt knot hvis jeg eksempelvis må knyte utendørs en gang, selv om ordentlig sjal er mer fleksibelt. Har ingen erfaring med det da, men har lest om det, og ei venninne av meg har brukt caboo i starten og syns det var kjempestas :)

Når h*n blir for tung for caboo blir det nok manduca eller tilsvarende, for se hva som passer oss best :)
Jeg bar sønnen min i vanlig sjal utendørs, men er enig i at andre ting kan være mer praktisk :) Jeg har mei tai etter sistemann, håper å bruke den etterhvert.

Back
Topp