Bæresjal

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilket bæresjal vil du anbefale?
Har ei lita tulle på 3 uker som jeg har tenkt til å prøve bæresjal på.
Har sett litt på ergobaby bæresjal siden det er det de har på Barnas Hus her, men ser de har lignende på diverse nettsteder som er ganske mye billigere.

Har du noen erfaringer du vil dele med meg ang kvalitet på f.eks Ergobaby vs. Moby Wrap? :)

Er det verdt å betale 2-300 kroner mer for Ergobaby f.eks?

Er elastisk jeg har planer om til å starte med ihvertfall, og både moby wrap og ergobaby har elastiske sjal.

Er elastisk jeg har planer om til å starte med ihvertfall, og både moby wrap og ergobaby har elastiske sjal.

Da ville jeg sett på stoffet, og tatt det jeg likte best. Kan fort bli litt varmt, så til sommerbæring så ville jeg i såfall kanskje prøvd å se hvilket stoff som er tynnest, eller om det har andre kvaliteter du liker :)

Da ville jeg sett på stoffet, og tatt det jeg likte best. Kan fort bli litt varmt, så til sommerbæring så ville jeg i såfall kanskje prøvd å se hvilket stoff som er tynnest, eller om det har andre kvaliteter du liker :)
Finner ikke noen butikker i nærheten som har moby wrap i farta, så derfor jeg spør her;)
Men utifra hva jeg kan finne rundt på nettet så ser det ut til at ergobaby wrap er litt fastere og ikke vil strekke seg/deformere seg like mye som moby wrap. Tykkelse er vanskelig å si noe om siden jeg ikke får sett på det, men vet det er bomull stoffer begge to.

Finner ikke noen butikker i nærheten som har moby wrap i farta, så derfor jeg spør her;)
Men utifra hva jeg kan finne rundt på nettet så ser det ut til at ergobaby wrap er litt fastere og ikke vil strekke seg/deformere seg like mye som moby wrap. Tykkelse er vanskelig å si noe om siden jeg ikke får sett på det, men vet det er bomull stoffer begge to.

Tror det var boba wrap jeg selv hadde, så der kan jeg kanskje ikke hjelpe så mye. Men den var veldig fin om høsten så jeg ikke kokte i den :p Varte ganske lenge også.

Hvilket bæresjal vil du anbefale?
Har ei lita tulle på 3 uker som jeg har tenkt til å prøve bæresjal på.
Har sett litt på ergobaby bæresjal siden det er det de har på Barnas Hus her, men ser de har lignende på diverse nettsteder som er ganske mye billigere.

Har du noen erfaringer du vil dele med meg ang kvalitet på f.eks Ergobaby vs. Moby Wrap? :)

Er det verdt å betale 2-300 kroner mer for Ergobaby f.eks?
Hei hei, gratulerer så masse! Jeg brukte moby wrap å var super fornøyd. Ble så hekta at jeg fikk meg vevd sjal når det ble tid for det.

Hei hei, gratulerer så masse! Jeg brukte moby wrap å var super fornøyd. Ble så hekta at jeg fikk meg vevd sjal når det ble tid for det.

Tusen takk:)
Jeg mener å huske at min jm har moby wrap på kontoret sitt, så jeg tenker jeg tar meg en tur dit for å prøve en dag.
Var innom Barnas Hus og de har den ikke inne fordi de selger så lite av det

Jeg har ergobaby hybridsjal. Har ikke prøvd andre typer knytesjal, så har ikke noe å sammenlikne med. Men jeg er veldig fornøyd med det jeg har! Mykt, deilig stoff, god hold. Klarer å bære treåringen min i det. Eneste minuset er at det er varmt, både jeg og babyen er veldig varme av oss da, så vet ikke om andre syns det samme. Gleder meg til kjøligere høstdager så jeg får brukt det mer

Jeg brukte Moby Wrap i begynnelsen, men nå har jeg gått over til vevd sjal. Anbefaler også Caboo, det er ferdig knytt og superenkel å bruke :)

Edit: er forresten veldig fornøyd med moby'en!

Jeg brukte Moby Wrap i begynnelsen, men nå har jeg gått over til vevd sjal. Anbefaler også Caboo, det er ferdig knytt og superenkel å bruke :)

Edit: er forresten veldig fornøyd med moby'en!
Hvordan er det med tanke på varme?

Moby wrap brukte jeg i starten. Veldig praktisk ♡ neste gang kjøper jeg nok aldoria bambus sjal hvis jeg skal ha elastisk synes moby var litt for varmt for oss:)

Hvordan er det med tanke på varme?
Moby'en tenker du? Den var ganske så varm! Når jeg bar inne kunne jeg bare ha på meg singlet. Har et vevd med 30% kashmir og syntes den er luftigere enn Moby.

Moby wrap brukte jeg i starten. Veldig praktisk ♡ neste gang kjøper jeg nok aldoria bambus sjal hvis jeg skal ha elastisk synes moby var litt for varmt for oss:)
Moby'en tenker du? Den var ganske så varm! Når jeg bar inne kunne jeg bare ha på meg singlet. Har et vevd med 30% kashmir og syntes den er luftigere enn Moby.

Får sjekke ut disse og da. Kan jo være greit med noe som ikke er for varmt.
Tusen takk for tips:)

Jeg elsker moby wrapen min. :) Har brukt den utrolig masse til de to forrige babyene, og håper å få brukt den like mye med denne. Sist lurte jeg faktisk på å kjøpe meg en til, for å ha mens den første var til vask. :P Jeg er veldig frossen av meg, så jeg skal ikke mene noe om den er varm eller ikke, det ville nok ikke plaget meg uansett.

Back
Topp