Bæresjal

Aner ikke... Tenker bare at det er bedre enn å gå å bære! Høres så koselig ut å ha babyen nær så mye som mulig :)
Takk for tips! Skal sjekke det ut!

Caboo closer bæresjal har jeg..veldig fornøyd :)

Trikotsjal er koselig for de små. Jeg har er Looma Sino og et Aldoria Bambu. De er litt tynnere og svalere enn andre trikotsjal. Senere kan jeg tenke meg bæresele og/eller et vevd sjal.

Jeg har fått et sjal av min søster, har ikke fått kikket på videoen ennå men skal gjøre det og så teste det ut når jeg bare har kommet hjem. Når jeg er alene med 2 barn der den ene skal ha hjelp med lekser og div så må jeg bare ha armene fri så håper vi liker sjalet ellers så blir det å prøve seg frem på andre sjal.

Moby wrap er eitt av dei tykke elastiske sjalene, så eg og eldstemann holdt på å renne vekk når me brukte det (født i oktober). Så denne gangen har me kjøpt oss eit tynt bambussjal i tillegg.

Så tykt er det da virkelig ikke syns jeg. Men stretch er nok litt tett kanskje. Får bare ha mindre klær under. Ser ikke for meg at det skal bli for varmt med de 12-15 gradene vi har hatt her i sommer og i fjor hadde vi snø fra oktober til mai

Back
Topp