Bæresjal?

ME_89

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Har dere tenkt på om dere skal bruke bæresjal? Evt brukt det før? Jeg synes det ser så fint ut, men hører både negative og positive ting om det! Jeg er helt ny på det her, og vil gjerne høre deres meninger om det :)

Har ikke brukt bæresjal og ikke tenkt på det denne gangen heller. Hadde manduca bære sele på forrige, vi brukte den fra ca 6-7 månders alderen når vi skulle på skogstur eller ligenenede. synes den var god. kan brukes litt på mindre barn i kortere perioder.

Jeg har hjemme sydd ringslynge som jeg brukte for 8 år siden- kjempekjekk til butikk tur som ikke tar så lang tid/ inne hjemme om en treng armene litt fri og baby vil være nær...

Har handlet inn sjal også (solgte det jeg hadde) Dette blir jeg å bruke mye når det gjelder skogs/marketur/ gåtur hvor vogn ikke kan brukes/ bare være ute her hjemme. Babyen er jo for liten for bæremeis til våren.

Har meitai fra sist som jeg blir å bruke når sjalet ikke kan brukes lenger.

Elsker å bære <3

Jeg brukte bæresjal med storesøster og synes det var helt topp når hun hadde vondt i magen eller ville ligge på brystet og jeg hadde ting som måtte gjøres :)

Jeg har kjøpt Moby Wrap som jeg skal bruke. Har ingen erfaring med det, men har hørt mye bra om bæresjal.

Jeg har hjemme sydd ringslynge som jeg brukte for 8 år siden- kjempekjekk til butikk tur som ikke tar så lang tid/ inne hjemme om en treng armene litt fri og baby vil være nær...

Har handlet inn sjal også (solgte det jeg hadde) Dette blir jeg å bruke mye når det gjelder skogs/marketur/ gåtur hvor vogn ikke kan brukes/ bare være ute her hjemme. Babyen er jo for liten for bæremeis til våren.

Har meitai fra sist som jeg blir å bruke når sjalet ikke kan brukes lenger.

Elsker å bære <3
Ja, for jeg tenker å bruke det hjemme også isåfall :) det spørs vel an på babyen også har jeg skjønt. Noen trenger jo mer kontakt enn andre! Jeg har sett på moby wrap sin!

Jeg brukte bæresjal med storesøster og synes det var helt topp når hun hadde vondt i magen eller ville ligge på brystet og jeg hadde ting som måtte gjøres :)
Hvordan sjal brukte du da? Synes du det var vanskelig å ta den på og sånt? Hørt mange som sier at det ble så mye mas hver gang de skulle ta det på seg :/

Ja, akkurat den jeg har tenkt på også :) tror nok jeg kjøper! Hvor kjøpte du ditt?
Kjøpte brukt av en i termingruppen til min søster. Du finner nok mange på finn.no om du vil ha ditt litt billigere :D

Kjøpte brukt av en i termingruppen til min søster. Du finner nok mange på finn.no om du vil ha ditt litt billigere :D
Ja, så det var flere ubrukte på finn til halv pris og sånt :D blir vel kanskje et sånt da hehe.

Hvordan sjal brukte du da? Synes du det var vanskelig å ta den på og sånt? Hørt mange som sier at det ble så mye mas hver gang de skulle ta det på seg :/

Jeg husker ikke merke, jeg lånte det av en venninne. Men synes ikke det var mye styr, må bare lære seg teknikken :) Denne gangen skal jeg kjøpe Moby Wrap :)

Har ergobaby til den blir litt større. Tar med Close Caboo til føden.

Synes Ergoen, selv med nyfødtinnlegg, ikke gir nok støtte til de bittesmå. Nyfødtinnlegget anbefales heller ikke av Bæreglede å bli brukt på sommer på de minste fordi det ikke puster. Så tittet jeg på mobywrap og Sino, men ikke sjangs at jeg orker å knyte 5 m stoff rundt meg hver gang - da blir det neppe brukt. Så da jeg fant Cabooen var jeg overlykkelig! Ligger mange brukte på finn. Gleder meg til å ta den i bruk ♡

Tommel opp for moby wrap! Hadde aldri klart meg uten med nr 1. Har prøvd andre bæreseler også, men det gikk dårlig pga ryggplager. Har nå kjøpt en ergobaby og er spent på hvordan det er i forhold til wrapen. Antagelig er det nok moby wrap jeg kommer til å bruke mest denne gangen også. Uten tvil den beste investeringen jeg tok sist :)

Back
Topp