Bæresjal

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Hei dere. Jeg husker ikke helt om det har vært en lignende tråd her tidligere, men jeg spør igjen :)

Noen som har erfaringer med bruk av bæresjal? :)
 
Det lurer jeg på og. Og er de vanskelig å feste?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har moby wrap elastisk sjal, men blir ikke helt venner med det ;) syns det er mye styr å ta på seg og så blir jeg veldig varm av å ha det på. Prøvde meg på ringslynge i går og den tar mindre plass og er lettere å ta på. Tror jeg ville spurt om noen du kjenner har et du kan prøve på før du kjøper Evt om du får prøvd i butikken
 
Hei dere. Jeg husker ikke helt om det har vært en lignende tråd her tidligere, men jeg spør igjen :)

Noen som har erfaringer med bruk av bæresjal? :)

Jeg fikk ikke til sjal, men ble anbefalt denne butikken i Oslo: bereglede.no - de har til og med kurs!
 
Jeg har også moby wrap og er veldig fornøyd med det. Ligger instruksjonsvideoer på YouTube for å lære seg å knytte, og etter å ha gjort det en gang, synes jeg ikke det er noe problem ;) lille H roer seg godt, hender ofte han sovner der og mor har begge hender fri ;) kjøpte mitt brukt på finn, ligger mye der til en billigere penge! :)
 
Jeg har caboo nct, kjøpt i nettbutikken til Bæreglede. Veldig lett, enkelt å ta på, føles ikke så varmt. Har ikke brukt det noe inne enda, kun ute på tur sik at jeg kan ha med mini når jeg skal på tur med hundene. Ikke alltid det passer seg med vogn, og da er caboo'en veldig kjekk å ha.
 
Jeg har et i bambus kjøpt hos bæreglede. Det er tynt og ikke for varmt på denne årstida i alle fall. Syns sjalet er mye enklere å ta på enn bæreselen. Sjalet begynner å bli godt brukt.
 
Back
Topp