Bæresjal/-sele

Hehe, ja, vært flere tilfeller hvor jeg har måttet ha baby på en arm og dytte vogn med den andre :P Er veldig greit på kunne bære med sjal/sele da :)

Haha! Holdt på slik selv :p glad vogna har svingbare hjul eller shoppinghjul som jeg kaller det :p

Haha! Holdt på slik selv :p glad vogna har svingbare hjul eller shoppinghjul som jeg kaller det :p

Ja det er praktisk det ja!
Hadde ikke svinghjul med storesøstra, så da hu var litt eldre enn det lillebror er nu og nekta å sitte i vogna, måtte jeg plassere hu på styre til vogna mens jeg tviholdt på begge sider og måtte løfte opp framhjulet for å svinge! Og dette mens jeg var gravid! :P Ikke lett med slike små når de er så sta. :D

Ja det er praktisk det ja!
Hadde ikke svinghjul med storesøstra, så da hu var litt eldre enn det lillebror er nu og nekta å sitte i vogna, måtte jeg plassere hu på styre til vogna mens jeg tviholdt på begge sider og måtte løfte opp framhjulet for å svinge! Og dette mens jeg var gravid! :P Ikke lett med slike små når de er så sta. :D

Såpass ja! De vet godt hva de vil :p

Signerer det Sib skriver, kan være veldig lurt å prøve ut litt førere reiser. Lille E brukte noen runder på å venne seg til sjalet, og å venne seg til å være i det i lengre perioder.
Prøv å ha han i sela i korte intervaller hver dag, det er en fin måte å venne ham til det.

Dere får ha en fin reise og lykke til, er spennende å reise med så små :)

Takk for tips! Da tror jeg vi skal prøve litt hver dag før vi reiser neste uke. Hadde vært fint og kunne få brukt den fine bæreselen ute på tur. Satser på at flyturen går greit, alltid spennende når er så små ja :)

Det høres jo utrolig greit ut :)
Lille E er lite fornøyd med vogna, kan ligge i senga, på sofaen, fanget og på babygymmen på gulvet og være helt fornøyd, men vogna er ikke det store :/
Men føler det blir så tungt når jeg er ute med de begge to, hvor jeg må passe på en toåring som er ute og går i tillegg bære stellebag og alt som hører med.
Har så lyst til å slippe å drasse med vogn når jeg er ute med de begge da det er utrolig tungvint på buss, noe jeg er avhengig av for å komme meg rundt.

Men det er vel kanskje bare å prøve seg fram antar jeg :)

Du må bare prøve litt forskjellig :) kan trygt anbefale meitai ivertfall, behagelig å bære i og enkel å ta på/av :) det arrangeres bæretreff ganske mange steder, det kan jo være en fin mulighet til å få prøvd litt forskjellig. Norsk bæregruppe på fb kan du melde deg inn i om du ikke allerede er medlem :) masse info og inspirasjon.

Du må bare prøve litt forskjellig :) kan trygt anbefale meitai ivertfall, behagelig å bære i og enkel å ta på/av :) det arrangeres bæretreff ganske mange steder, det kan jo være en fin mulighet til å få prøvd litt forskjellig. Norsk bæregruppe på fb kan du melde deg inn i om du ikke allerede er medlem :) masse info og inspirasjon.

Hvordan er meitai i forhold til ergobaby 360? Har nettopp begynt å bruke den nu og det viser seg at minsten er stor nok for den, elsker den gjør han og. Første han gjorde da han var plassert godt oppi, var å se opp mot meg med glis og latter :P

Bruker vogn og meitai hver dag :) brukte caboo i starten og savner den nærheten det gav. Tror derfor jeg skal invistere i vevd sjal også. Skal snart teste ut skogstur i mei tai :)

Back
Topp