Hehe, ja, vært flere tilfeller hvor jeg har måttet ha baby på en arm og dytte vogn med den andreEr veldig greit på kunne bære med sjal/sele da
![]()
Haha! Holdt på slik selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja, vært flere tilfeller hvor jeg har måttet ha baby på en arm og dytte vogn med den andreEr veldig greit på kunne bære med sjal/sele da
![]()
Haha! Holdt på slik selvglad vogna har svingbare hjul eller shoppinghjul som jeg kaller det
![]()
Ja det er praktisk det ja!
Hadde ikke svinghjul med storesøstra, så da hu var litt eldre enn det lillebror er nu og nekta å sitte i vogna, måtte jeg plassere hu på styre til vogna mens jeg tviholdt på begge sider og måtte løfte opp framhjulet for å svinge! Og dette mens jeg var gravid!Ikke lett med slike små når de er så sta.
![]()
Signerer det Sib skriver, kan være veldig lurt å prøve ut litt førere reiser. Lille E brukte noen runder på å venne seg til sjalet, og å venne seg til å være i det i lengre perioder.
Prøv å ha han i sela i korte intervaller hver dag, det er en fin måte å venne ham til det.
Dere får ha en fin reise og lykke til, er spennende å reise med så små![]()
Det høres jo utrolig greit ut
Lille E er lite fornøyd med vogna, kan ligge i senga, på sofaen, fanget og på babygymmen på gulvet og være helt fornøyd, men vogna er ikke det store :/
Men føler det blir så tungt når jeg er ute med de begge to, hvor jeg må passe på en toåring som er ute og går i tillegg bære stellebag og alt som hører med.
Har så lyst til å slippe å drasse med vogn når jeg er ute med de begge da det er utrolig tungvint på buss, noe jeg er avhengig av for å komme meg rundt.
Men det er vel kanskje bare å prøve seg fram antar jeg![]()
Du må bare prøve litt forskjelligkan trygt anbefale meitai ivertfall, behagelig å bære i og enkel å ta på/av
det arrangeres bæretreff ganske mange steder, det kan jo være en fin mulighet til å få prøvd litt forskjellig. Norsk bæregruppe på fb kan du melde deg inn i om du ikke allerede er medlem
masse info og inspirasjon.
Hvordan er meitai i forhold til ergobaby 360? Har nettopp begynt å bruke den nu og det viser seg at minsten er stor nok for den, elsker den gjør han og. Første han gjorde da han var plassert godt oppi, var å se opp mot meg med glis og latter![]()
Bruker vogn og meitai hver dagbrukte caboo i starten og savner den nærheten det gav. Tror derfor jeg skal invistere i vevd sjal også. Skal snart teste ut skogstur i mei tai
![]()