Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det lett å "kle" på seg??Elastisk bæresjal. Elsker det. Har sino bæresjal.
Baby elsker det også og sovner raskt!
Man trenger litt trening, men når du har fått teken på det går det ganske fort og greit. Det finnes instruksjonsbilder og videoer hvis du googler.Er det lett å "kle" på seg??![]()
Har fått låne en slik, må bare øve på å ta henne inn og ut av denBruker en babybjørn-bæresele og er kjempefornøyd!Føler hun "sitter" trygt og godt i den, den er enkel og rask å få på og hun sovner lett i den. Hun kan og se seg rundt når hun sitter der, noe jeg synes er fint og det virker som at hun liker det.
Vi har brukt den mye da hun er veldig glad i å bli båret. Har den alltid med i vogna i tilfelle.
![]()
Jeg har en babybjørn og mini her liker ikke den i det hele tatt. Prøver å bruke den hjemme så hun kan bli vant med den etterhvert, men uten hell enn så lengeBruker en babybjørn-bæresele og er kjempefornøyd!Føler hun "sitter" trygt og godt i den, den er enkel og rask å få på og hun sovner lett i den. Hun kan og se seg rundt når hun sitter der, noe jeg synes er fint og det virker som at hun liker det.
Vi har brukt den mye da hun er veldig glad i å bli båret. Har den alltid med i vogna i tilfelle.
![]()
Jeg har en babybjørn og mini her liker ikke den i det hele tatt. Prøver å bruke den hjemme så hun kan bli vant med den etterhvert, men uten hell enn så lenge