Bæresjal og lignende..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Har en baby som elsker å ligge i mammas armer❤️
Så hva anbefaler dere til bære-verktøy??:)

Bæresjal er veldig kjekt! :)
Kan ta tid å få riktig, men går fort hvis du ser noen filmer på youtube :)
Veldig greit å kunne rydde og vaske, OG amme! ;)
Bæreseler kan ikke det, de er jo heldekkende..? Ingen erfaring med dem :p
Har for meg at de er mer ergonomiske, med tanke på at du kan knyte på så mange måter og den "holder" på de rette stedene :)

Elastisk bæresjal. Elsker det. Har sino bæresjal.
Baby elsker det også og sovner raskt!

Jeg har både bæresjal og bæresele og lillemor stortrives I begge:)

Bruker en babybjørn-bæresele og er kjempefornøyd! :) Føler hun "sitter" trygt og godt i den, den er enkel og rask å få på og hun sovner lett i den. Hun kan og se seg rundt når hun sitter der, noe jeg synes er fint og det virker som at hun liker det. :) Vi har brukt den mye da hun er veldig glad i å bli båret. Har den alltid med i vogna i tilfelle. :)

Bruker en babybjørn-bæresele og er kjempefornøyd! :) Føler hun "sitter" trygt og godt i den, den er enkel og rask å få på og hun sovner lett i den. Hun kan og se seg rundt når hun sitter der, noe jeg synes er fint og det virker som at hun liker det. :) Vi har brukt den mye da hun er veldig glad i å bli båret. Har den alltid med i vogna i tilfelle. :)
Har fått låne en slik, må bare øve på å ta henne inn og ut av den:)
Skal reise med fly på fredag så ser for meg at det må være praktiskt med en slik på flyplassen:)

Jeg har en babybjørn og mini her liker ikke den i det hele tatt. Prøver å bruke den hjemme så hun kan bli vant med den etterhvert, men uten hell enn så lenge

Jeg har en babybjørn og mini her liker ikke den i det hele tatt. Prøver å bruke den hjemme så hun kan bli vant med den etterhvert, men uten hell enn så lenge

Her var den ikke så populær i starten, inne, men ettrr å ha brukt den en del ute (tar hun i den om hun gråte lenge eller om vi skal i en butikk)virker det som at hun liker den og hun blir rolig med en gang. Hun sovner ofte i den. :) Er vel bare og prøve og prøve. :)

Back
Topp