Bæresjal eller sele

Hva med et prima (gamle indio) med hemp? Jeg har et i natural og bærer lett pjokken på 11 kg i enkel ryggsekk :) ellers har jeg et baie Tortoise i 100 % bomull. Har flere også men begge disse vil fint kunne brukes på vikingfestivaler osv :)
Hmm skal ta å sjekke ut :)

Ja, det er tykt, men blir veldig mykt. Jeg knyter det helt ute på skråendene, og da blir det ikke klumpete synes jeg, men det er vel hva du sammenligner med. Jeg bærer en del i meitai, og da får jeg lange irriternde ender på knuten, sikkert derfor jeg synes ellevill sjalet får så pene knuter. Egentlig er det noe herk å stramme da. [emoji14] Men når det først er på plass, så sitter det støpt på lange turer, siger aldri. Beste bæredingsen jeg har.

Regnbuesjalet kjøpte jeg på impuls da jeg ville ha noe fargerikt i sommer. Det er ikke godt å bære i, må etterstrammes hele tiden, og ungen blir liggende dårlig når hun sovner. Tungt og ubehagelig å bære i. Men jeg bruker det likevel om jeg er i humør til farger. :hilarious: Little frog, anbefales ikke: http://littlefrog.shop/product-eng-2559-Little-Frog-Woven-wrap-Sandy-Agate-II-3-2-m.html
Mangler en del fra å knyte helt ute på skråendene, så nå blir det bare liggende [emoji14] burde nok hvert myk opp bedre også, men bruker helst det andre sjalet mitt Hehe
Skjønner det med fargene på sommeren ja, var fint da selv om det er masse farger :)

Jeg blir så glad av å se at diskusjon av vevd sjal foregår på et "mainstream" babyforum! Sånn var det ikke da jeg var gravid sist (7 år siden). Det varmer et bærehjerte [emoji173]

Jeg starta med babybjørn den blei brukt en gang siden jeg fant ut at den ikke var ergonomisk. Så kjøpte jeg ergobaby hybridsjal, veldig deilig å gå med og ergonomisk for baby:happy: nå har jeg kjøpt meg ergobaby 360 bæresele, veldig fornøyd med den. Syntes ikke elastisk sjal var noe særlig nå som hun har blitt tyngre forøvrig er hun bare 6mnd. Men jeg sikler etter vevd bæresjal, er jo så sinnsykt mange fine, så jeg kommer til å kjøpe det på neste lønning :hilarious:

Helt ny som bæremamma her, bærebaby kommer i juni, men bestemte meg for en ringslynge fra artipoppe som passet til bruk om sommeren i første omgang :) Kjøpte den på kjøp og salg gruppa på Facebook :) IMG_1875.JPG IMG_1851.JPG

Back
Topp