Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri prøvd sjal jeg heller, så veldig spent på om jeg får til! Bærer 2-åringen i ergobabyselen fortsatt, men vil prøve sjal til minstemannOhh... Dette var fint. Jeg har aldri brukt bæresjal. Nysgjerrig på, hvordan det er? Brukt bæresele da store gutten var mindre, men ikke så veldig mye.
Fint sjalVis vedlegget 189225
Et sjal fra ellevillgleder meg til å ta det i bruk...
Foreløpig bruker jeg et ensfarget sort moby wrap![]()
Ellevill sine er ikke så dyreJeg leter meg ihjel etter sjal nå! Aldri prøvd naturlig nok da jeg venter første, men håper jeg får det tilfått anbefalt to merker men de er så dyre at jeg ikke tør bestille de enda...
![]()
Noen tips til rimelige sjal som er ok å starte med for en nybegynner? Så kan jeg heller investere i et dyrere ett når jeg får det til! Tenker at jeg helst vil ha et stort elastisk ett, plain and simple![]()
Fint sjal![]()
Mitt kom i går, men ikke testa det enda! Må øve meg litt med en bamse eller noe før jeg putter baby oppi![]()
Jeg leter meg ihjel etter sjal nå! Aldri prøvd naturlig nok da jeg venter første, men håper jeg får det tilfått anbefalt to merker men de er så dyre at jeg ikke tør bestille de enda...
![]()
Noen tips til rimelige sjal som er ok å starte med for en nybegynner? Så kan jeg heller investere i et dyrere ett når jeg får det til! Tenker at jeg helst vil ha et stort elastisk ett, plain and simple![]()
Vet at det ikke blir det samme, men for å bare lære meg selve knytingen syns jeg det funka rimelig greit..Hehe! Jeg tester med baby hvergang jeg prøver en ny måte å knyte sjalet på.. Blir ikke helt det samme med bamse....
Moby wrap er elastisk og greit for nybegynnerKjøpte mitt brukt for 200kr
Ellevill sine sjal er også grei sjal for nybegynnere.. Det jeg har er 100% bomull og ikke elastisk.. Foretrekker moby wrapen nå som lillebror bare er noen uker![]()
Jeg leter meg ihjel etter sjal nå! Aldri prøvd naturlig nok da jeg venter første, men håper jeg får det tilfått anbefalt to merker men de er så dyre at jeg ikke tør bestille de enda...
![]()
Ooooh, det ønsker jeg meg også!Vis vedlegget 189225
Et sjal fra ellevillgleder meg til å ta det i bruk...
Foreløpig bruker jeg et ensfarget sort moby wrap![]()