Bæresjal *bildetråd*

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Noen som vil vise bilder av bæresjalene sine? Er jo så mange fine sjal :)

Selv venter jeg denne lekre saken, blir mitt første sjal. Kun brukt ergobaby og mei tai før.
6d23816375f1c17cfe8ae6fa43db1f96

Ohh... Dette var fint. Jeg har aldri brukt bæresjal. Nysgjerrig på, hvordan det er? Brukt bæresele da store gutten var mindre, men ikke så veldig mye.

Ohh... Dette var fint. Jeg har aldri brukt bæresjal. Nysgjerrig på, hvordan det er? Brukt bæresele da store gutten var mindre, men ikke så veldig mye.
Aldri prøvd sjal jeg heller, så veldig spent på om jeg får til! Bærer 2-åringen i ergobabyselen fortsatt, men vil prøve sjal til minstemann :)

Ja,lurte litt på samme. Når man nå skal gå hjemme allikevel, kunne man jo ha nurket med seg, når man skal gjøre noe fornuftig... :rolleyes: (Skal i hvert fall prøve å få gjort mere fornuftig hjemme enn første gang jeg hadde perm... :D )

• Liker
Reactions: BMC
Jeg leter meg ihjel etter sjal nå! Aldri prøvd naturlig nok da jeg venter første, men håper jeg får det til :) fått anbefalt to merker men de er så dyre at jeg ikke tør bestille de enda... :)

Noen tips til rimelige sjal som er ok å starte med for en nybegynner? Så kan jeg heller investere i et dyrere ett når jeg får det til! Tenker at jeg helst vil ha et stort elastisk ett, plain and simple :)

Jeg leter meg ihjel etter sjal nå! Aldri prøvd naturlig nok da jeg venter første, men håper jeg får det til :) fått anbefalt to merker men de er så dyre at jeg ikke tør bestille de enda... :)

Noen tips til rimelige sjal som er ok å starte med for en nybegynner? Så kan jeg heller investere i et dyrere ett når jeg får det til! Tenker at jeg helst vil ha et stort elastisk ett, plain and simple :)
Ellevill sine er ikke så dyre :) sjekk kjøp og salg bæretøy på facebook (om du ikke er der allerede) :)

Fint sjal :)

Mitt kom i går, men ikke testa det enda! Må øve meg litt med en bamse eller noe før jeg putter baby oppi :p

Hehe! Jeg tester med baby hvergang jeg prøver en ny måte å knyte sjalet på.. Blir ikke helt det samme med bamse....

Moby wrap er elastisk og greit for nybegynner :) Kjøpte mitt brukt for 200kr :)

Ellevill sine sjal er også grei sjal for nybegynnere.. Det jeg har er 100% bomull og ikke elastisk.. Foretrekker moby wrapen nå som lillebror bare er noen uker :)

Hehe! Jeg tester med baby hvergang jeg prøver en ny måte å knyte sjalet på.. Blir ikke helt det samme med bamse....

Moby wrap er elastisk og greit for nybegynner :) Kjøpte mitt brukt for 200kr :)

Ellevill sine sjal er også grei sjal for nybegynnere.. Det jeg har er 100% bomull og ikke elastisk.. Foretrekker moby wrapen nå som lillebror bare er noen uker :)
Vet at det ikke blir det samme, men for å bare lære meg selve knytingen syns jeg det funka rimelig greit..

Det kommer litt ann på hvor tung ungen din er :) ellevill er et flott nybegynnersjal for babyer under ca 10 kg. Da begynner det å sige, jeg sluttet å bruke mitt ved ca 8 kg for da syns jeg det begynte å gnage og hadde bedre alternativer.

Ellers så er didymos og yaro fine og ganske rimelige sjal som tåler litt vekt. Little frog er også ganske gode nybegynnersjal men er usikker på vekt. Ville hørt med de flinke damene på norsk bæregruppe på fb. For hva som passer deg kommer ann på budsjett og hvor stort/tungt barn du har :)

Av elastiske så har jeg hørt om sino, moby, ergobabyhybrid, caboo. Ser veldig mange er fornøyd med caboo. For kjøpt de rimlige brukt på kjøpt og salg bæretøy på fb :) bare så det er sagt så begynner elastisk å sige etter ca 6 kg (sånn tilfelle babyen er mer en det )

Gud jeg har hatt så sykt mange sjal etter jeg lagde denne tråden [emoji23][emoji85] akkurat nå venter jeg på dette: IMG_4944.jpg

Back
Topp