Bæreseler

Her fant jeg det vettu. Ganske stor transformasjon her fra den gamle modellen hvor babyen henger og dingler etter skrævet og bærer utelukkende belaster skuldrene uten midjebeltet.
Hvorvidt man liker det eller ikke, er smak og behag, men for noen kan denne selen faktisk passe best og barnet har god c-kurve på ryggen her, den kan muligens justeres litt for å få bedre M-form på beina. :) Jeg er likevel enig i at det finnes seler som kan sitte enda bedre for noen, og jeg vil aldri kjøpe denne selv, men det er ingenting farlig i å bruke denne riktig. Det er også farlig å stappe en 2 mnd i ergobaby original uten innlegg og med midjebeltet nede ved bukse livet, så alt handler om hvordan man stiller inn selen etter baby og bærer. Og akkurat denne selen kan godt brukes med riktig innstillinger, så lenge bærer og babyen liker det!
Med det sagt, så har jeg inntrykk av at mange er mer fornøyde med andre seler.

Vis vedlegget 311742
Ser bedre ut, men syns ikke det ser optimalt ut :p så ville fortsatt styrt unna den :hilarious:

Ser bedre ut, men syns ikke det ser optimalt ut :p så ville fortsatt styrt unna den :hilarious:

Det er jeg enig i :p
Men den er liksom ikke skadelig heller om en får justert bra, så om det finnes en bærer og baby som trives, så skal de ikke ha dårlig samvittighet for å bruke den.
De andre modellene hvor babyen henger og dingler etter skrævet derimot :banghead::bag:

Det er jeg enig i :p
Men den er liksom ikke skadelig heller om en får justert bra, så om det finnes en bærer og baby som trives, så skal de ikke ha dårlig samvittighet for å bruke den.
De andre modellene hvor babyen henger og dingler etter skrævet derimot :banghead::bag:
Ja de andre er jo helt håpløse. Skjønner ærlig talt ikke at folk kjøper de :hilarious: de er jo ikke såååå billige heller, man får en mye bedre sele for samme pris liksom

Ja de andre er jo helt håpløse. Skjønner ærlig talt ikke at folk kjøper de :hilarious: de er jo ikke såååå billige heller, man får en mye bedre sele for samme pris liksom

Nei, jeg tror faktisk at bb lever veldig på merkevare fremfor veldig fornøyde forbrukere. I tillegg til at mange foreldre kjenner igjen merket fra sin egen barndom. :p

Har bare prøvd to ulike bæreseler: mei tai og Ergobaby adapt. Likte mei taien veldig godt når baby var større og holdt hodet sitt selv, før det måtte jeg støtte mye med hånda. Kjøpte Ergobaby adapt til nr 3 og den har baby sittet godt i fra begynnelsen. Er fortsatt bare 2 mnd da, så vet ikke hvordan den er etter hvert.

Støtter veldig det å kjøpe en sele man ikke trenger nyfødtinnlegg i, det blir varmt nok både for mor og barn med bare sele.

Back
Topp